Hij heeft goed gereden, maar wat een spanning zat er in dat paard zeg. Geen stelling/buiging te bekennen en hij drukte compleet zijn rug weg. Vond het nou niet echt ontspannen ogen, maar dat is ook niet zo gek natuurlijk, het is allemaal zo spannend dus hij heeft een prima score alsnog!
Punten waren wel terecht hoor, op sommige stukken miste hij stelling & buiging, een van de galopchangementen was niet goed, en er zat spanning in. Daarintegen had hij wel ook een aantal hele nette stukken, dus dat compenseerde het weer, en is dus een 16e plek met die punten geheel terecht. Zeker niet slecht gedaan dus, dat hij ondanks die spanning & foutjes toch nog zulke punten weet te rijden.
Toch jammer dat Oncarlos dit steeds weer doet in de dressuur!! Maar ach.......nog 2 onderdelen te gaan!!
Claudia1993_
Geplaatst: 28-07-12 17:39
Morgen moeten er nog 2 voor Nederland he? Ben benieuwd hoe die het gaan doen. Het begin ga ik missen want dan ben ik op stal, maar de eerste Nederlander moet geloof ik toch pas om half 1
Laatst bijgewerkt door Claudia1993_ op 28-07-12 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zeg ook niet dat het slecht is maar ik had hem gewoon wat hoger geplaatst gedacht...10e ofzo. Natuurlijk mag je blij zijn met een 16e plek van zoveel ruiters.
gelukkig heb ik tim ook kunnen zien.. !! vind het echt gruwelijk iritant dat ze het niet op tv hebben laten zien.. bij mij deed de stream het heel happerent omdat ik op een schip zit en dus constant beweeg wat niet bevordelijk is voor de internet verbinding. MAar gelukkig de proef van tim liet hij vlekkeloos zien..
Vond het er zeker niet slecht uit zien.! wel wat gespannen maar toch wel netjes. Had ook beter verwacht dan 16e plaats..
Lukka
Ach, prijs of niet, hij kan trots zijn, het zag er erg netjes uit. En sowieso, niemand rijdt perfect op de OS, ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk spannend is om daar te rijden wat natuurlijk zorgt voor zenuwen.
oji
Ik heb zelf geen ervaring met rijden met s&t, maar waarom had ie op rechts de stang er wel bij en op links hing ie helemaal door? Geeft mij niet het gevoel dat het paard recht over 2 teugels gaat. Is dit bewust of is de stangteugel doorgegleden en kan je hem er daarna niet meer bijpakken? Verder jammer van de spanning in de proef, zeker als een proef juist op ontspanning wordt beoordeeld zoals hier eerder uitgelegd werd.
Een 16e plek is niet verkeerd voor hoe het ging volgens mij. Er was heel veel spanning, waardoor er best veel minder goed ging. De zijgangen waren niet heel goed e.d. Maar hij hield 'm aardig onder controle. Volgens mij wilde Oncarlos alleen maar de ring uit.
Verwacht je niet bij een eventingpaard, zo kijkerig.
wake_up
Geplaatst: 28-07-12 17:41
Peppertree schreef:
Ingrid Klimke is ook GP dressuur, dus zou eigenlijk gek zijn als die hier niet heel hoog zou scoren. Jammer van de spanning bij Tim!
Wauw, vind het ontzettend leuk dat ze naast eventing op olympisch niveau, ook nog eens GP dressuur rijdt. Erg goede veelzijdige ruiter dus
Was nog precies op tijd om Tim aan te moedigen na zelf even paardje uit laten. Eerste wat ik dacht; 'Tim, je teugel!' Was in ieder geval duidelijk zichtbaar dat hij niet op de stang reed
vur
Geplaatst: 28-07-12 17:42
jollyjoker schreef:
Toch jammer dat Oncarlos dit steeds weer doet in de dressuur!! Maar ach.......nog 2 onderdelen te gaan!!
Frustrerend. De vorige OS ging ook de dressuur al niet naar hun zin door het kijkerige/bange. Ik snap waarom er geen lachje af kon. Er had zoveel meer in gezeten. Zonde. Ben benieuwd naar morgen.
ik denk dat ik mijn labtop straks het raam uit ga gooien heb letterlijk de hele dag geprobeerd om het te volgen maar hij maakt maar geen verbinding en nu is het voorbij iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? (ik zit wel op een camping in zeeland nu)