Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samblabla schreef:De ijsmachine.
Nicky1963 schreef:anneliesdj schreef:Voor wat hij nu heeft zal een jaar weidegang wellicht goed zijn, denk dat de bieder daar ook vanuit gaat. Maar hij schijnt erg blessuregevoelig te zijn, dus hoe lang duurt het daarna?
Ik vraag me af wie er in godesnaam 4500 bied op een 23 jarige die klinisch en rontgenologisch volledig is afgekeurd
23 jaar? Wedford, als je t daar tenminste over hebt, is 11...
SPIN, denk ik. Of een van de andere reddersAlthans, dat hoop ik dan maar.
MandyIndah schreef:Yes we hebben alle de vier de paarden en Stichting Paardenopvang Amsterdam heeft Wedford, Kenz en First. Hoe briljant is dat en wat een samenwerking met Stichting Paard In Nood Geweldige samenwerking tussen alle partijen. Zo hoort het te gaan. Zo blij!!!!!! Dankjewel iedereen voor het delen doneren de steun lieve woorden noem het maar op. Zonder dat alles zouden deze mooie dingen niet kunnen gebeuren. Ja emotionele Soeters hier. En we gaan over tot de orde van de dag !!!!! X
Lees ik bij iemand op FB!
jenn0dv schreef:MandyIndah schreef:Ze nemen de kansen van anderen gewoon weg, onder andere die van mij.. Krom gedoe
Als je nou nu eens contact opneemt met SPIN, dan heb je alsnog kans op een van de paarden alleen wordt dit via de stichtingen bemiddeld. Dat geeft toch niet?
jenn0dv schreef:MandyIndah schreef:Ze nemen de kansen van anderen gewoon weg, onder andere die van mij.. Krom gedoe
Als je nou nu eens contact opneemt met SPIN, dan heb je alsnog kans op een van de paarden alleen wordt dit via de stichtingen bemiddeld. Dat geeft toch niet?