Agossie schreef:Okay, ik kom even snel kijken, omdat ik dus dacht dat Tim al gestart zou zijn, maar ik gok dat het wat uitloopt??"Wat" is een understatement .
Cayenne schreef:Het paard van de Japanner is geblesseerd en staat momenteel op de kliniekoh naar zeg, hoop dat het niet al té ernstig is?
Ben jullie aan het kijken, watsh app aan het volgen, paardrijden aan het kijken en jullie aan het volgen
Rinske schreef:corientjuhh schreef:is tim al geweest? of heb ik dat nou net gemistDie slikt net zijn laatste frietjes door denk ik.Nee joh, Tim die bolle vreetzak had gewoon een hele familiezak genomen! Logisch dat het zo lang duurt!
erg jammer, kan ik Elaine niet meer zien, was erg benieuwd naar haar rijden. Maargoed, veiligheid voor alles natuurlijk, en heel begrijpelijk dat het parcours stil werd gelegd.
Damned schreef:Cayenne schreef:Het paard van de Japanner is geblesseerd en staat momenteel op de kliniekaww Ahh
lifeofmarit schreef:Bij de NOS staat livestream tot 18:40 hoop dat die het wat langer houdt We bellem de NOS wel even dat we m wat langer aan willen hebben
fatal_flower schreef:Via Elaine Pen EventingGewijzigde starttijden: Tim Lips: 16.39 uur, Andy Heffernan: 17.43 uur en Elaine Pen om 18.47 uur
Barbie_Blue schreef:Ik geef op.Eurovisionsports werkt niet en NOS kan ik sowieso niet kijken waarom werkt die niet dan? ik kjk al de helemiddag met eurovision, maar geen problemen. je weet dat het stream 3 is?