_Yasmine_ schreef:maar JIJ wilt de info die hij niet gaf
en dat gaat niet uit de lucht komen vallen..
en zolang ik die info niet heb, oordeel ik niet.
zeker niet zo hard als hier gebeurd.
en ja , ik heb ook vraagtekens bij de handelswijze
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manic schreef:Veulen is ziek, dat wordt niet verborgen, sterker nog, dat kon je kennelijk gewoon aan de ademhaling horen. Dat dit werkelijk met rhino te maken heeft is door niemand bewezen, alleen een vage uitspraak van haarzelf. Maar goed, die waren er wel meer.
_Yasmine_ schreef:dat ben ik niet met je eens, een dwarsliggend iemand kan vervelende verklaringen geven!
FunkyMistiC schreef:lesilla schreef:Cayenne is de hengst nu wel of niet goedgekeurd, want jullie hadden onderzoek naar gedaan en het was niet het geval.
Maar nu zegt iemand anders dat je automatisch goedgekeurd bent als je door de Portugese keuring komt.
En snapt mijn noobbrein het niet meer.
Of snap ik het niet, en verzin ik er weer van alles bij
Nee, in NL was hij niet goedgekeurd omdat in Nederland er meer dingen bij te kijken komen.
Wel in Portugal goedgekeurd, maar niet Nederland vanwege die 'extra' eisen, geloofde ik.
nombrado schreef:manic schreef:Wat nombrado nogal onsubtiel probeert te zeggen is dat wat e vastgelegd is op film eigenlijk nogal weinig is. De "bewijzen" die er aangedragen worden zijn zeer makkelijk te weerleggen.
precies![]()
bedankt voor de toelichting
nombrado schreef:slimmerik schreef:Ik heb niks teveel voor mijn auto betaald.... ik heb gewoon een goede auto gekocht (deze week nog)
weet je het zeker?
binnen een week, vind je geen verborgen gebreken.
die springen meestal 1 dag na het verstrijken van de garantie naar boven
geerke schreef:dat heet paardenhandelaar....
slimmerik schreef:Je mag als paardenhandelaar best wel verdienen op een paard. Niks mis mee. Maar je doet een ziek paard niet weg als gezond paard. Dat is een kwestie van normen en waarden. Ken genoeg handelaars die anders te werk gaan als deze dame....
slimmerik schreef:Nee hoor, bij deze verkoper koop ik en velen anderen al 30 jaar hun auto'sZo ook bij de plaatselijke paardenhandelaar hun paarden
Bovendien, zijn er gebreken, dan wordt zowel auto als dier teruggenomen.... en zo hoort het ook.
DDW1190 schreef:dan is ze vast de enige!
het is zo jammer, want er zijn ook paarden handelaars die wel met trots hun paarden houden en weer verkopen! en ik ken er zat die echt super goed zijn!
maar ben ik nou de enige die zich ergerde aan haar irritante lachje?
Cayenne schreef:FunkyMistiC schreef:Nee, in NL was hij niet goedgekeurd omdat in Nederland er meer dingen bij te kijken komen.
Wel in Portugal goedgekeurd, maar niet Nederland vanwege die 'extra' eisen, geloofde ik.
Dat klopt idd.
In Portugal is hij goedgekeurd (tenminste, dat zegt ze). In Nederland niet.
nombrado schreef:slimmerik schreef:Nee hoor, bij deze verkoper koop ik en velen anderen al 30 jaar hun auto'sZo ook bij de plaatselijke paardenhandelaar hun paarden
Bovendien, zijn er gebreken, dan wordt zowel auto als dier teruggenomen.... en zo hoort het ook.
ah, mooi
als ik een andere auto nodig heb, stuur ik je even een pbtje voor het adres