Vraag me af waar ik op hart van Nederland kan kijken.... uitzending gemist? Er is heel veel gefilmd en geeinterviewd, ook steigerende Silke (die witte VD pony) op tv... WAAR vind ik dit?
Dontknow.. Eva bedankt voor de foto's! Ze zijn super!!Vandaag heerlijk met Nibbit gezwommen, morgen weer show!
Succubi schreef:http://www.hartvannederland.nl/programma-gemist/Heb even vluchtig doorgekeken, maar kon niets vinden? Is dit met het begin dat alle ruitertjes langskomen?
NHevaVD schreef:Heb even vluchtig doorgekeken, maar kon niets vinden? Is dit met het begin dat alle ruitertjes langskomen?Zo te zien is dit van woendag. Het staat dus gewoon nog niet online. Even geduld nog
bente_ schreef:Ik reed in het begin voorop, met een donkerbruine pony met een knalroze dekje en ik had een knalroze polo aan. Ohja dan weet ik het al weer ja.
lisanne112 schreef:zo ben ik weer,leuke foto's allemaal,maaik, had je ook nog foto's van mij ?Ik heb geen foto's van je kunnen maken aangezien ik Jol had. Mijn vriendin heeft foto's van je gemaakt in de finale met mijn camera.
nou ik heb er maar een topicje over gemaakt hoor [RIJ-ITP] Nynke @L1 debuut en op de castingdag (22/23 mei)incl. fotos die jullie hebben gemaakt
dnd, heb ik lisanne, die komen eraan. Ik heb ze nu uitgezocht, en door ze nu door een verklein programma en dan gaan ze me site op. Eventjes geduld.
wat een gezellige dag gister.zijn heel wat foto's gemaakt van mij iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Maaik schreef:bitje, jij staat er ook tussen. En ze komen op me site ja.Op de site in je onderschrift?
Ja op de site in m'n onderschrift, maar via de site kan je er niet komen. Ik zet de link in dit topic.