Cardy schreef:studiemiep schreef:@Wico (nou als ie blijkbaar deze bedragen opleverd..dan hadden ze hem ook wel kunnen verkopen op de Equine Elite..) daarvoor is hij namelijk geweigerd..(wat ik heel goed snap met zo'n keurings rapport..... inclusief de kissing spines...vooral dat zou mij zorgen baren...dat zo'n paard verrekte pijn krijgt..) op een gewricht een 3tje...daar kan ik mij mee leven..maar een kissing spine.
Maar alsnog 20.000 voor dit paard aftikken is gewoon way over the top... idd de prijs range van Seven(5000-7000) had ik ook wel verwacht..maar dit...
maar goed er zijn meer paarden die eigenlijk als je objectief bekijkt te veel hebben gekost. Maar laten we wel wezen hopelijk komen ze allemaal goed terecht.
Ik denk dat je Wico en Wedfort door elkaar haalt
owja net op de site gekeken...oeps...

Naja hoop maar dat het kissing spine paard bij een echte liefhebber terecht komt, die ook het welzijn en eventuele pijn in de gaten houd.......(en desnoods de juiste beslissing maakt als het niet meer gaat....) ...

Poeh voor die Fia Daula is ook flink betaald 4800 en dan komen de kosten er nog bij...zit je zo > 7000 toch?? (wie weet dat) en dat voor een net 4 jarige..die al op het randje zit van meerdere punten die x-ray twijfelachtig zijn...en dan moet het beestje nog onder het zadel komen. waarvan de straalbenen 2 en 2+ ook niet overhouden....