petraaken schreef:Al mogen ze voor de dressuur toch wel een elegantere cap ontwerpen vind ik.Vind ik ook
petraaken schreef:Al mogen ze voor de dressuur toch wel een elegantere cap ontwerpen vind ik.Tja.. die vliegenogen zijn ook niet mijn smaak..
joke20 schreef:1. denmark. 2e asutralie. Het kan nog hoop ikIs alleen maar zo omdat van deze landen alle 3 de ruiters al gereden hebben.
oh oh die protugees heeft zich vergist die heeft een stier mee genomen ipv een paard.. wat een nek zeg
MarrieLeen schreef:Nu staat Australie nog 2, maar niet lang meer vermoed ik. ja dat is ook alleen maar omdat het het 2e land is waar alle ruiters al hebben gereden
Laura01234 schreef:MONOBROW!! kon het niet laten wel echt een gaaf paard zeg!Zeg maar UNIBROW, ik zie dr namelijk maar 1
michelle___ schreef:petraaken schreef:Al mogen ze voor de dressuur toch wel een elegantere cap ontwerpen vind ik.Tja.. die vliegenogen zijn ook niet mijn smaak..Maar het paard maakt wel een hoop goed..
Janski schreef:oh oh die protugees heeft zich vergist die heeft een stier mee genomen ipv een paard.. wat een nek zegVind het er wel mooi uitzien hoor, weer eens wat anders
Quebelle schreef:Laura01234 schreef:MONOBROW!! kon het niet laten wel echt een gaaf paard zeg!Zeg maar UNIBROW, ik zie dr namelijk maar 1 _O Wat betekent MONO dan ?