Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yell schreef:duidelijk het verschil tussen mensen met en zonder normen en waarden.
Zarena schreef:Heb het programma ook gezien, en wat bij mij ook verbazing opwekte was dat de mensen die dachten een Z pony kochten niet wat verder hebben gekeken dan hun neus lang is.. Het is simpel na te checken of de pony daadwerkelijk in het Z heeft gesprongen, en je probeert je pony toch uit lijkt me?
Het praat niks goed wat die handelaar heeft gedaan, ze heeft gewoon gebruik gemaakt van de naïviteit van de mens.
Maar deze handelingen komen onder handelaren zooo vaak voor! Maar het is goed dat de eerste eruit is gepakt.
lesilla schreef:Cayenne is de hengst nu wel of niet goedgekeurd, want jullie hadden onderzoek naar gedaan en het was niet het geval.
Maar nu zegt iemand anders dat je automatisch goedgekeurd bent als je door de Portugese keuring komt.
En snapt mijn noobbrein het niet meer.
Of snap ik het niet, en verzin ik er weer van alles bij
nombrado schreef:Yell schreef:duidelijk het verschil tussen mensen met en zonder normen en waarden.
mijn normen en waarden zijn, oa, dat ik niet iemand gaan kielhalen op basis van halve suggestieve onvolledige informatie . ik ben niet in de middeleeuwen opgevoed.
ze kan nog steeds fout zijn, het is echter nog steeds niet bewezen.
ik zie haar scheldend en tierend paarden een zalfje opdoen. en zich verkneukeld op haar marge.
Volgens mij hebben jullie allemaal teveel jullie auto betaald![]()
handelaar is handelaar
FunkyMistiC schreef:Nee, in NL was hij niet goedgekeurd omdat in Nederland er meer dingen bij te kijken komen.
Wel in Portugal goedgekeurd, maar niet Nederland vanwege die 'extra' eisen, geloofde ik.
geerke schreef:HORSE_x33 schreef:Je bent wel heel laag, als je zo ten koste van paarden aan je geld moet komen.
dat heet paardenhandelaar....
nombrado schreef:Peperplant schreef:@nombrado:
Je bent wel erg vervelend enaanwezig met je uitspraken hier.
Als je niet gewoon uit kan gaan van de onderzoeken die gedaan zijn met betrekking tot de oplichtster en de gedupeerden toch niet geloofd,dan stel ik voor dat je info eens gaat halen op het politiebureau district Tilburg West.
Zij zullen je met alle liefde waarschuwen voor deze vrouw omdat daar al een aantal aangiftes tegen haar liggen.
Ook zijn de valse papieren daar in onderzoek geweest.
Het Politieteam Roterdam Rijnmond/district de Eilanden mag je ook raadplegen alsook het team in Eindhoven.
....
moet ik dat doen?
dat had stegeman moeten laten zien en aantonen in zijn programma
ik ben stegeman niet
nombrado schreef:Yell schreef:duidelijk het verschil tussen mensen met en zonder normen en waarden.
mijn normen en waarden zijn, oa, dat ik niet iemand gaan kielhalen op basis van halve suggestieve onvolledige informatie . ik ben niet in de middeleeuwen opgevoed.
ik zie haar scheldend en tierend paarden een zalfje opdoen. en zich verkneukeld op haar marge.
handelaar is handelaar
tribeworld schreef:moet zo lachen om al jou post echt waar,
telkens geef je aan dat je niemand verdedigd maar dat je het niet bewezen vind ondertussen ben je alleen maar aan het VERDEDIGEN.
als je de aflevering ziet dan snap je het toch wel lijkt mij.
zoals zij doet is respectloos en gewoon gestoord als je zo over een dier praat en notebene behandeld.
verdedig haar maar lekker raak je bent de enige.
ik vind het top wat stegeman heeft gedaan.
manic schreef:Wat nombrado nogal onsubtiel probeert te zeggen is dat wat e vastgelegd is op film eigenlijk nogal weinig is. De "bewijzen" die er aangedragen worden zijn zeer makkelijk te weerleggen.
handelaar is handelaar
enniee schreef:Nombrado probeert alles goed te praten..
Dit kan niet, het is vastgelegd op film.
Handlanger Nombrado?
Yell schreef:manic schreef:Wat nombrado nogal onsubtiel probeert te zeggen is dat wat e vastgelegd is op film eigenlijk nogal weinig is. De "bewijzen" die er aangedragen worden zijn zeer makkelijk te weerleggen.
Ik vind dat voorbeeld van het zieke veulen anders behoorlijk duidelijk. En de verklaring van hun amazone ook!