Hebben jullie het onderschrift van TurdusMerula al gezien?
Chann
Geplaatst: 31-12-09 00:19
Jullie mogen gewoon de rekening voor m'n psychiater betalen, dan vind ik het mooi opgelost. Ik kan jou nu al helemaal niet meer vertrouwen, na dat haarkleur-grapje.
UW, ja, "Gameboy Advance + 2 spellen, bied vanaf slechts 20 euro!" ...... Wat dat met de Mii's te maken heeft? Ik zie dat ze bruin haar heeft en haar onderschrift lijkt wel oranje, waarschijnlijk ben ik een beetje kleurenblind van al die Mii's en moet het rood voorstellen?
Olympia
Geplaatst: 31-12-09 00:23
Chann schreef:
Jullie mogen gewoon de rekening voor m'n psychiater betalen, dan vind ik het mooi opgelost. Ik kan jou nu al helemaal niet meer vertrouwen, na dat haarkleur-grapje.
Ben een arme student, dus sorry..
Chann
Geplaatst: 31-12-09 00:25
Ach, als jullie samen geld inzamelen voor die paar bokkers die zo fanatiek zijn geweest dat ze een psychiater nodig hebben, dan moeten jullie genoeg hebben. Jullie zijn met zoveel en iedereen lacht ons uit, dus ik vind dat jullie dat er wel voor over moeten hebben... Als dank voor het leedvermaak.
Okee ik ga nu éindelijk m'n bed opzoeken, daar ben ik weer een paar uur later mee dan ik wilde. Heb om 8u rijles en ik wil wel een beetje wakker achter het stuur zitten.
Morgenochtend weer een ochtend (aangezien ik niet de hele dag tijd heb), weltrusten!
Doet Heike eigenlijk ook mee? Anders kom ik volgens mij uit op 61 mensen namelijk, terwijl het er natuurlijk 62 zouden moeten zijn... Ik zie momenteel niet helemaal meer hoe het zit met ál die namen.
Ok, dan zend ik hem zondagavond pas in Kan ik de rest van de week nog lekker stressen Heb zelfs de boom uitgeprint, 6 vellen aan hints,... kan ik op de bank verder puzzelen ( dan kan vriendlief ook nog een keer achter de pc )
Tip: Kijk eens naar de onderschriften van TurdusMerula en Marchador
Kikkie_
Geplaatst: 31-12-09 16:50
ja, die van TurdusMerula, de tekst zal het wel niet zijn, dus dan moet 't de kleur zijn. Maar in het profiel is duidelijk te zien dat ze geen oranje(rood) haar heeft, en er zijn geen Mii's met oranje shirtjes Ik snap 'm niet
Fijne jaarwisseling allemaal, alvast Doe voorzichtig en drink genoeg! (Maar niet te veel ;")
En nu ontopic. Ik dacht echt dat ik Tellie had, maar begrijp dat de hint 'zilver' niets met iets met trouwen te maken heeft? En dat ze echt in het lijstje van Cyntje staat ook?