Iolanthe schreef:Ladybird schreef:Geen idee! ik zou een topic op fz aanmaken en het vraagen aan het team! misschien hebben die een antwoord Zie je wel dat je niet lief bent!Ik ben heus wel lief, want ik doe namelijk haar een oplossing geven voor dit dilemma
Ladybird schreef:mariska_YeDo schreef:dr staat nu April fooled boven mijn ava, iemand enig idee wat dat betekend? Geen idee! ik zou een topic op fz aanmaken en het vraagen aan het team! misschien hebben die een antwoord Ahum, ja laat ik dat doen..
Iris82 schreef:En iemand heeft mijn OS aangepast. Nou ga ik echt mezelf bannen voor de rest van de dag.hij blijft toch een hele maand? Tenminste mijn ondertitel wel. Word een ban voor heel april dan voor je
xxCYNNxx schreef:Iris82 schreef:En iemand heeft mijn OS aangepast. Nou ga ik echt mezelf bannen voor de rest van de dag.hij blijft toch een hele maand? Tenminste mijn ondertitel wel. Word een ban voor heel april dan voor je Succes!
Yonker schreef:Dat van die maand is ook gewoon een grap Dat zou ik zeer teleurstellend vinden dus ik sla mijn ava lekker op
aah jammer, dus morgen weer ondertitelloos trouwens Iselda; maar goed dat je ipv kaartjes het onderschrift hebt gewonnen; was een dure trip geworden vanuit Zweden
xxCYNNxx schreef:aah jammer, dus morgen weer ondertitelloos trouwens Iselda; maar goed dat je ipv kaartjes het onderschrift hebt gewonnen; was een dure trip geworden vanuit Zweden Ik kom gelukkig bijna terug, nog 5.5 week Dus wil die kaartjes best hebben