MariekeS_ schreef:franse jurylid is wel erg lyrisch zit bijna 10% boven de rest Die houd gewoon van jonge meiskes.
Nathaliefje schreef:rukkerdesnuk evenIdd.. pff, vind het toch echt teveel geruk en gepluk.. jammer.Adelinde is ook niet bepaald rustig in dr hand maar toch wel iets beter dan laura vandaag..
Men_Sven schreef:kan anita zelf ook paardrijden?Vraag ik me zelf wel eens af, soms geeft ze 'raar' commentaar.
Anita begint weer een beetje enthousiast te worden. Ze word telkens enthousiast tegen het einde aan, de vorige twee dagen ook al .
ElineS schreef:Anita begint weer een beetje enthousiast te worden. Ze word telkens enthousiast tegen het einde aan, de vorige twee dagen ook al .Die denkt ook: hehe eindelijk ik mag naar huis.
TinekeHorses schreef:Men_Sven schreef:kan anita zelf ook paardrijden?Vraag ik me zelf wel eens af, soms geeft ze 'raar' commentaar. Het is ook lastig, je ziet zoveel combinaties die dezelfde proef rijden, probeer dan maar eens iets nieuws te verzinnen om te zeggen.
haha dan kan ze stoppen met praten hey nu zegt ze zelf ook gepluk en getrek aan die teugels heeft ze toevallig bokt aanstaan??