Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Maar waar komt het salaris van Calijn dan vandaan?
anjali schreef:AmyJamess schreef:Ik vind aangifte doen dan ook best ver gaan
Dat vind ik ook. Het wordt hier wel erg ver gedreven.Tenzij iemand echt persoonlijk zwaar bedonderd zou zijn door hen vind ik het nu een soort heksenjacht worden . Heeft echt iedereen hier persoonlijk een probleem met hen gehad? Zo niet, laat ze dan.Je hoeft er geen zaken mee te doen toch.
Zebrastreep schreef:Cayenne schreef:Maar waar komt het salaris van Calijn dan vandaan?
Nou heel eerlijk , ik vindt het wel logisch dat als het je baan is je er geld voor krijgt. Ik zou ook niet gratis gaan werken![]()
Misschien in de vorm van subsidie, maar ik vermoed ook wel deels de 'verkoop' en mij staat bij dat als je vrijwillig je paard komt brengen er ook kosten aan verbonden zitten.
En sociale media inprencipe is ze ook om het zo maar te benoemen een influencer.
Gwenvd schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
lies schreef:Gwenvd schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Kom dit topic toevallig tegen en ben gaan lezen omdat ik ze dus zag op de markt in Zuidlaren. Ze stonden langs de 'gewone' markt met de betreffende fries aan een touw. Het dier komt dus wel degelijk van de markt.
DuoPenotti schreef:Dat vind ik ook
Dat dier had echt hulp nodig en het zal me dan aan mijn bips oxideren hoe ze er aan gekomen zijn.
Net als het rusthuis, al vragen ze er 600 per maand voor, ook dat moeten ze zelf weten.
Je kan zelf kiezen of je dat wilt betalen of niet. En sommige mensen doen dat misschien omdat ze een bekende naam hebben en denken dat het dan wel goed is. Prima.
Ook met overnachten daar, prima als daar het loon van Carlijn uit betaald word bijvoorbeeld.
Maar betreft de stichting moeten ze zich aan de regels houden zoals de inzage in de cijfers.
En betreft zieke paarden aanbieden als rijpaarden, dat zijn dingen daar ben ik fel tegen.
En dat zijn eigenlijk naar mijn idee ook de dingen waar in dit topic de focus op moet liggen.
Niet kloppende handel, niet duidelijke cijfers.
Muurp schreef:lies, het is niet toegestaan om privé communicatie te delen, ik TeM even.
lies schreef:mijn buurvrouw en haar dochter die mee waren hebben het ook gezien en denken ook dat het om hetzelfde dier gaat. het dier stond met een deken op aan het touw bij hun, ik kon dus toen niet zien hoe mager ze was. veel paarden die erg mager waren hadden een deken op, op de markt. heb er nog eentje zien staan die minstens even mager was (met deken). ik vind dat ze een typisch hoofd heeft en durf daarom met 99% zekerheid te zeggen dat het dezelfde fries is.
edit; als er die dag nog een fries is binnengekomen, dan heb ik het mis, maar wel erg toevallig dat ik ze met een fries aan het touw op de markt zie staan en er vervolgens een foto verschijnt van een magere fries die ze gered hebben. maar het kan natuurlijk wel zo zijn. ik denk het dus niet, denk echt dat ze het is.
edit 2 (de conversatie met de buurvrouw later op de avond toen ik het bericht op instagram zag). we hebben het er de volgende dag face to face over gehad dat het over hetzelfde dier vd foto ging.
vind het erg vervelend dat men denkt dat ik dit verzin. heb er geen enkele reden voor. vandaar dat ik dit laat zien. het helpt weinig, want ik kan het alsnog fout hebben, maar om m’n goede wil te tonen, zeg maar![]()
foto weggehaald, zie hieronder dat het niet mag..
edit 3; foto van buurvrouw in whatsapp bericht weggehaald