hamsterfan schreef:Ja ben weer wakker, sliep uiteindelijk toch pas weer om een uur of 3 Zo even naar stal, misschien nog even lekker buitenrijden @iris: ai dat is vervelend wakker worden.. beterschap!Veel plezier!
Strawberry2 schreef:@moonsparkle jij hebt ook al bijna 300 berichten in dig topic 0.oHoe kan je dat zien
amado7 schreef:Strawberry2 schreef:@moonsparkle jij hebt ook al bijna 300 berichten in dig topic 0.oHoe kan je dat zien Klik bij iemand of bij jezelf op geplaatst: (staat voor de datum en tijd wanneer het is geplaatst)
O daar. Ik wist wel dat je kon zien hoeveel pagina's maar dit wist ik niet.Edit : Ik kan het nog steeds niet vinden
amado7 schreef:O daar. Ik wist wel dat je kon zien hoeveel pagina's maar dit wist ik niet.Edit : Ik kan het nog steeds niet vindenGewoon de aantal pagina`s vermenigvuldigen met 25
Ik ben nog bezig met rijlessen, wil ook graag m'n rijbewijs. Auto zal er alleen niet heel snel komen, heb daar nog niet genoeg inkomen voor om daarvoor te sparen en het ov is goed genoeg hier. Ben ook opgegroeid met OV / fiets.