Ja die loopt al de hele tijd met z'n tong uit z'n mond.. hoeft niet iets slechts te betekenen, sommige paarden doen dat nu eenmaal. Na iedere ronde kijken ze de mond, als ie iets heeft hebben ze t' zo gezien!
Beezie Madden gaat nu het parcours in met Casall van Bengtsson. Dit ziet er goed uit, Beezie lijkt vlot door het parcours heen te gaan. Maar toch gaat er één af in de driesprong! Wel binnen de tijd, dus zij staat nu op 4 strafpunten.
Ik zag het ook. Ik weet dat er bij dravers wel eens een extra kettinkje in de mond gehangen wordt, zodat ze daarmee kunnen spelen met hun tong. Wellicht is dit net zoiets.
Delaveau is van start gegaan op Cortes van Beezie Madden. Je kunt een speld horen vallen in het stadion, zo stil is het publiek! Beezie kijkt ondertussen toe hoe haar paard het er vanaf brengt. Het paard neigt wat naar rechts, maar tot nu toe gaan ze goed rond. Foutloos! Het publiek gaat helemaal los!
Amaryllis
Geplaatst: 07-09-14 15:46
HorseTimeXL schreef:
Echt respect hoor voor die ruiters. Het is niet even een rondje stappen draven en galopperen maar meteen hindernissen van 1.60!
Staat op 1.35 vandaag toch?
besita
CupCakes_ schreef:
Ik vraag het nog maar een keer hier
Dat paard waar Beezie Madden op reed, had een of ander haakje in zijn mondhoek, of heb ik dat verkeerd gezien? Waar zou dat voor dienen?
is om tong niet over bit te gooien
Selina
NoName126 schreef:
Cortez kijkt niet lekker met zn mond..
Nee, vind ik ook. Er past soms een hele hand tussen.
Jeroen Dubbeldam is nu aan de beurt. Hij gaat rijden op het paard van Delaveau. Dit paard schijnt een 'typetje' te zijn, benieuwd hoe Jeroen het ervan af brengt.