Woplala schreef:Lieve mede bokkers.
Ik lees jullie aangeslagen berichten en volgens mij voelt iedereen zich vrij machteloos. Zou het misschien een idee en mooi gebaar zijn om met degene die hier aan mee willen doen (en mits toestemming van bokt + de ouders van Bianca) een rouwstuk te laten maken?
Er zijn zooooveel mensen die dit topic gevolgd hebben, misschien dat we zo met zn allen als steun betuiging iets voor Bianca en haar familie kunnen betekenen? Ik wil dit best regelen, maar vroeg mij af of er mensen geinteresseerd zijn.
Laat het mij even weten!
Liefs
Lieve allemaal!
Onwijs bedankt voor jullie mooie pb's. Ik had niet gedacht dat er zoveel interesse zou zijn, echt super. Mijn pb box wordt op dit moment overspoelt met jullie pb's en ik weet niet of ik iedereen kan antwoorden vanavond. Bij deze ook de vraag helaas niet meer te pb'en. Van moderator Angela heb ik te horen gekregen dat zij eea uitgaat zoeken, omdat een inzamelings actie via bokt niet mag. We bekijken even de mogelijkheden. Daarbij komt ook dat er een deze dagen contact wordt opgenomen met Bianca haar familie met de vraag of zij hier bezwaar tegen hebben. Zo ja, moeten wij dit respecteren en vinden zij dit gebaar prima dan gaan we regelen dat er een mooie laatste groet van Bokt komt.
Ik ben even wat namen kwijt van bokkers die willen helpen, maar Roosch heeft oa aangeboden te helpen met het organiseren van een mooi rouwstuk. Ook heeft een bokker zich al gemeld die graag het rouwstuk zou willen maken en dit eerder voor een bokker gemaakt heeft (sorry even je boktnaam kwijt).
Hou dit topic in de gaten, we gaan jullie op de hoogte houden. Als er meer duidelijkheid is wordt er weer een oproepje geplaatst.
Nogmaals bedankt voor jullie interesse echt heel mooi om te zien dat er in deze tijd nog zoveel mensen zijn die met elkaar meeleven, ook al kende je Bianca, net als ik, niet!!!
Liefs en tot horens,
Stefanie