Sansje schreef:Heeft nou echt niemand een vraag voor straks bij de persconferentie? Ja ik, voor Paul Schockemohle maar die zit er vast niet
Heeft iemand een filmpje van Toot met mathias? Ik zit op mijn werk en kan niet meekijken, maar ben wel heel benieuwd
Dribbel schreef:Sansje schreef:Heeft nou echt niemand een vraag voor straks bij de persconferentie? Wie zijn er daar?Ik gok rath, werth, Edward, Adelinde, Carl Hester, bertolsheimer
Cayenne schreef:smeetjoew schreef:Wat een... trage trapzak zeg.Nou, zet maar op stal hier hoor! Ik zou hem graag willen hebben!Nou inderdaad !
Sansje schreef:Heeft nou echt niemand een vraag voor straks bij de persconferentie? of ik een keer mag langskomen om de paardjes te aaien
Sansje schreef:Heeft nou echt niemand een vraag voor straks bij de persconferentie? aan wie?.......wrom draagd niet iedereen een hoofdbescherming tijdens het losrijden
mang schreef:WTF.. het beeld stopt er gewoon ineens mee, nu is er een vrouw aan het praten Hier hetzelfde?!
Cayenne schreef:smeetjoew schreef:Wat een... trage trapzak zeg.Nou, zet maar op stal hier hoor! Ik zou hem graag willen hebben!Ik twijfelde ook geen miliseconde...en wtf, opeens Hilary Clinton...