Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nombrado schreef:slimmerik schreef:Dit meen je ook nog hè?
Tuurlijk is het je eigen schuld als je met valse papieren zit...
Tuurlijk is het je eigen schuld dat je springpaard een slachtpaard blijkt te zijn...
Tuurlijk is het je eigen schuld dat je met de dood bedreigd wordt door een handelaarster
Tuurlijk is het je eigen schuld dat je er in trapt ....
j
dat zeg ik nergens in mijn post
maar zou jij zon handelaarster zomaar om kunnen brengen dan? gewoon volgens de info hier op bokt?
Renske_ schreef:...
* vervalste papieren & keuringsbwijzen
* op camera toegeven dat ze "hiep hoi weer een slachtpaard verkocht heeft"
* Rhino op stal, veel paarden in haar omgeving, en ht gewoon níet melden!
* bewust mensen oplicht
* ....zal ik nog even doorgaan?
enniee schreef:Of je nou hoi tegen je pony zegt of tyfusknol, hij hoort alleen de toon.. Nou meneer de advocaat heeft z'n verstand ook niet..
het gaat om het principe tyfusknol, en die tik wat hij overigens alle 2 niet verdient heeft.
nombrado schreef:Renske_ schreef:...
* vervalste papieren & keuringsbwijzen
* op camera toegeven dat ze "hiep hoi weer een slachtpaard verkocht heeft"
* Rhino op stal, veel paarden in haar omgeving, en ht gewoon níet melden!
* bewust mensen oplicht
* ....zal ik nog even doorgaan?
ow,
heeft de rechter al gesproken dan?
of heeft het bokt tribunaal ineens die zaak gekregen
enniee schreef:Of je nou hoi tegen je pony zegt of tyfusknol, hij hoort alleen de toon.. Nou meneer de advocaat heeft z'n verstand ook niet..
het gaat om het principe tyfusknol, en die tik wat hij overigens alle 2 niet verdient heeft.
deniece schreef:He
Vind het overigens niet slim als je een z-spring pony (wat dus absoluut niet het geval was) koopt van 6 jaar hem niet te keuren.. Sowieso om de paarden niet te laten keuren / eerst zelf te berijden oid.
Misslolliex schreef:- Ze scheld haar paarden uit,
- geeft klappen terwijl er niks gebeurt aan haar paarden
- Onrespectvolle toon tegen alberto
- Verkoopt mensen paarden die NIET geschrikt zijn voor de sport, terwijl ze zelf zegt van wel.
- Ze verkoop ''slacht''paarden
- Verzint allerlei dingen
- Heeft al verschillende stalnamen gehad.
- Rhino achterhouden
En nog veel meer is er op te noemen.
Gentlegiant schreef:deniece schreef:He
Vind het overigens niet slim als je een z-spring pony (wat dus absoluut niet het geval was) koopt van 6 jaar hem niet te keuren.. Sowieso om de paarden niet te laten keuren / eerst zelf te berijden oid.
Mensen ik wil jullie er nogmaals op attenderen dat het hier niet over de eigenaren van lucky maar om de handelaar!!!!!
Is het nu nog niet duidelijk?!?!?!?!
!