Simmie - Mijn truitje komt aardig overeen met 1 van mijn cross-kleuren. - U kunt ook mijn profiel checken - Ik maak het je iets makkelijker... Sinds dit jaar heb ik nog maar 2 kleuren. Welke dat zijn moet je met enig zoekwerk wel achter kunnen komen. - Het was tot 2009 idd rood/wit/blauw. Nu cross ik nog maar in een combinatie van 2 van die kleuren. - Ik heb nooit koude voeten. Ik draag nl thermosokken.
Ja leuk.... Heb ik niets aan.
Morgen komen 3 boktdinnetjes, gaan we er samen es voor zitten.
Bij simmie zijn na de hints van crosskleuren, onderschrift en thermosokken nog altijd 3 mogelijkheden over. Wat wel scheelt is als je op 2 van die plaatsen al iemand anders hebt staan
Wanneer moet het nou precies ingeleverd zijn dat strafwerk?
Vind het zo erg als ik mijn troostprijs misloop namelijk
Chann
Geplaatst: 30-12-09 23:56
Als half bokt meedoet tenminste, ik heb tot nu toe nog wel erg weinig mensen hier gezien die zo fanatiek bezig waren... Geloof dat de meesten er niet aan begonnen zijn omdat 't te moeilijk was.
Ja maar dan komen we volgens mij alsnog niet op half bokt.
Ik hoop maar voor jullie dat er heel veel mensen zijn die stilletjes meepuzzelen, anders hebben jullie straks geen inzendingen. ... Hé, dat vind ik wel 'n goede: als er minder dan 10 inzendingen zijn, krijgt iedereen dan de prijs?