Blue_Eyes schreef:Gossiemijne nou, Charlene wordt aangevallen.... ik ken er nog een en die heet Anky, die komt zichzelf hier alleen niet verdedigen.
Zou dat niet cool zijn als zij mee ging discussieren hier op bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Gossiemijne nou, Charlene wordt aangevallen.... ik ken er nog een en die heet Anky, die komt zichzelf hier alleen niet verdedigen.
Charlenexx schreef:OoappeloO schreef:Volgens mij heb jij een hoop sarcasme in mn stukje gemist...
ja sorry ik word zo aangevallen dat ik het niet helemaal meer kan onderscheiden
Charlenexx schreef:@ Het hele afgunst jaloezie/verhaal. Waarom zouden er zoveel mensen tot aan de belangrijkste mensen aan toe, bij een bestuur of wa allemaal jaloers zijn? Die hebben allemaal niets beters te doen dan Anky doelloos te gaan zitten beschuldigen??
Blue_Eyes schreef:Dan zou de rest he-le-maal stilvallen denk ik!
Charlenexx schreef:@ Het hele afgunst jaloezie/verhaal. Waarom zouden er zoveel mensen tot aan de belangrijkste mensen aan toe, bij een bestuur of wa allemaal jaloers zijn? Die hebben allemaal niets beters te doen dan Anky doelloos te gaan zitten beschuldigen??
Zeeuwtje68 schreef:OoappeloO schreef:
En je denkt dat alleen Anky zo rijdt?Als we jou idee volgen houden we geen sport mee over, de hele top weg, Suptop dan ook want uhhh denk niet dat die bitloos rondhuppelen met hun paardjes. Maarja, ooit eens een gemiddelde B ruiter zien starten? Tsja, wie moet er dan nog winnen?
Nee dat denk ik niet maar hier gaat het over Anky en wat ik gezien heb daar walg ik van mag dat?
Trouwens als het zo moet om je paard op top nivo te krijgen.
Dan is er heel wat fout in dat wereldje en mogen ze van mij het afschaffen.
Eerder vandaag nog dan morgen.
Dus om de top te bereiken mag je zo met je paard omgaan???
Nou dan maar geen top of wat dan ook.
Liever GEEN paard als het zo moet!!![]()
![]()
Charlenexx schreef:Blue_Eyes schreef:Gossiemijne nou, Charlene wordt aangevallen.... ik ken er nog een en die heet Anky, die komt zichzelf hier alleen niet verdedigen.
Nimmy schreef:Charlenexx schreef:@ Het hele afgunst jaloezie/verhaal. Waarom zouden er zoveel mensen tot aan de belangrijkste mensen aan toe, bij een bestuur of wa allemaal jaloers zijn? Die hebben allemaal niets beters te doen dan Anky doelloos te gaan zitten beschuldigen??
hmm KNHS FEI vallen anky niet aan, andere ruiters wel
wake_up schreef:Pfff, wat een pittige discussie ontstaat hier
OoappeloO schreef:Charlenexx schreef:
Denk niet dat ze er tijd voor heeft, want ze moet wel 'er suikerklontjes prepareren en al die look-a-likes trainen.
Enne aangevallen? Ik vraag je heel simpel om verantwoording af te leggen over je bewering dat dressuurpaarden meer spier en rug problemen hebben dan springpaarden.
Emilia schreef:wake_up schreef:Pfff, wat een pittige discussie ontstaat hier
Pittige discussies zijn leuk
Emilia schreef:wake_up schreef:Pfff, wat een pittige discussie ontstaat hier
Pittige discussies zijn leuk
Norway_girl schreef:Charlenexx schreef:@ Het hele afgunst jaloezie/verhaal. Waarom zouden er zoveel mensen tot aan de belangrijkste mensen aan toe, bij een bestuur of wa allemaal jaloers zijn? Die hebben allemaal niets beters te doen dan Anky doelloos te gaan zitten beschuldigen??
Pff jij snapt het gewoon niet blijkbaar. Ze gaan op elkaar kiften, om zwakke plekken te zoeken, dan kunnen ze lekker naar de media stappen en jun rivaal lekker in een zwart daglicht zetten, snappie. Topsport is niet leuk
Emilia schreef:Volgens mij was het een Duitse..Dr. Ulrike Thiell ofzo.
Nimmy schreef:
OoappeloO schreef:Behalve als mensen beweren zonder met bronnen te komen(niet jij hoor!)
Charlenexx schreef:Norway_girl schreef:
Pff jij snapt het gewoon niet blijkbaar. Ze gaan op elkaar kiften, om zwakke plekken te zoeken, dan kunnen ze lekker naar de media stappen en jun rivaal lekker in een zwart daglicht zetten, snappie. Topsport is niet leuk
Trieste wereld dan... Oke eigenlijk is het bij ons precies hetzelfde word ook door iedereen geroddeld wie er wel allemaal niet kan paardrijden mais oui... Dat is toch anders dan dit![]()
@ appel, ik kan het onderzoek nu even niet terugvinden, maar daar kom ik ZEKER nog op terug
minkie schreef:Nimmy schreef:
minkie schreef:Nimmy schreef: