Nadya schreef:Ach, ik ben 2 maanden te vroeg geboren door een moeder die rookte.
Ach...mijn moeder heeft drie kerngezonde kinderen op de wereld gezet en rookte toch echt
ruim een pakje op een dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Ach, ik ben 2 maanden te vroeg geboren door een moeder die rookte.
chantalvdv schreef:Ja kan ook andersom. Buiten hebben jullie frisse lucht. Gaan jullie toch buiten jullie neus lekker ophalen in de gezonde buitenlucht...![]()
casperrr schreef:chantalvdv schreef:Ja kan ook andersom. Buiten hebben jullie frisse lucht. Gaan jullie toch buiten jullie neus lekker ophalen in de gezonde buitenlucht...![]()
Toppunt van egoïsme, duw al die mensen met ademhalinsproblemen, (kleine) kinderen, oudere mensen maar naar buitenTuurlijk waarom niet joh, nog meer eisen?
chantalvdv schreef:Ja kan ook andersom. Buiten hebben jullie frisse lucht. Gaan jullie toch buiten jullie neus lekker ophalen in de gezonde buitenlucht...![]()
slimmerik schreef:Weet je dat wel zeker Chiqa? Heb nogal veel medische topics
van je voorbij zien komen.
sindaspecial schreef:Ik vind het belagelijk dat ze het verplichten. Laat de eigenaren het zelf beslissen of ze een rookvrije kroeg /restaurant willen hebben. Zij zijn toch de baas van de toko. Als een eigenaar zelf rookt zou het betekenen dat hij in zijn eigen kroeg/kantine of restaurant niet mag roken. belachelijk
sindaspecial schreef:Blijven de niet rokers toch lekker thuisJIJ beslist toch ook wat er in je huis gebeurt.
runningkawa schreef:Maar als ik open huis, open dag in mijn huis geef werkt dat zo ook niet meer
runningkawa schreef:Als je er een openbare gelegenheid van maakt mag er niet eens gerookt worden
Chiqa schreef:Happywoman schreef:. Dus als jij me kan zeggen waar ik dat kan vinden, dan ga ik dat lezen.
Beetje zoeken en tadaaaa....