Nadya schreef:Ach, ik ben 2 maanden te vroeg geboren door een moeder die rookte.
Ach...mijn moeder heeft drie kerngezonde kinderen op de wereld gezet en rookte toch echt
ruim een pakje op een dag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Ach, ik ben 2 maanden te vroeg geboren door een moeder die rookte.
Dat hoeft natuurlijk niet door het roken van je moeder te komen. Maar de moeder van mijn vader rookte wel en de moeder van mijn moeder niet. Van het gezin van mijn vader wat uit 7 personen bestond, leeft er nog 1. Uit het gezin van mijn moeder wat uit 9 personen bestond leven er nog 8 (een kind overleed met 2 jaar). De gemiddelde leeftijden liggen ongeveer gelijk.
chantalvdv schreef:Ja kan ook andersom. Buiten hebben jullie frisse lucht. Gaan jullie toch buiten jullie neus lekker ophalen in de gezonde buitenlucht...![]()
Tuurlijk waarom niet joh, nog meer eisen? 
casperrr schreef:chantalvdv schreef:Ja kan ook andersom. Buiten hebben jullie frisse lucht. Gaan jullie toch buiten jullie neus lekker ophalen in de gezonde buitenlucht...![]()
Toppunt van egoïsme, duw al die mensen met ademhalinsproblemen, (kleine) kinderen, oudere mensen maar naar buitenTuurlijk waarom niet joh, nog meer eisen?
chantalvdv schreef:Ja kan ook andersom. Buiten hebben jullie frisse lucht. Gaan jullie toch buiten jullie neus lekker ophalen in de gezonde buitenlucht...![]()
slimmerik schreef:Weet je dat wel zeker Chiqa? Heb nogal veel medische topics
van je voorbij zien komen.
Mss haal je iemand door elkaar?
. Laat de eigenaren het zelf beslissen of ze een rookvrije kroeg /restaurant willen hebben. Zij zijn toch de baas van de toko. Als een eigenaar zelf rookt zou het betekenen dat hij in zijn eigen kroeg/kantine of restaurant niet mag roken. belachelijk
sindaspecial schreef:Ik vind het belagelijk dat ze het verplichten. Laat de eigenaren het zelf beslissen of ze een rookvrije kroeg /restaurant willen hebben. Zij zijn toch de baas van de toko. Als een eigenaar zelf rookt zou het betekenen dat hij in zijn eigen kroeg/kantine of restaurant niet mag roken. belachelijk

JIJ beslist toch ook wat er in je huis gebeurt.
sindaspecial schreef:Blijven de niet rokers toch lekker thuisJIJ beslist toch ook wat er in je huis gebeurt.
runningkawa schreef:Maar als ik open huis, open dag in mijn huis geef werkt dat zo ook niet meer
runningkawa schreef:Als je er een openbare gelegenheid van maakt mag er niet eens gerookt worden

Chiqa schreef:Happywoman schreef:. Dus als jij me kan zeggen waar ik dat kan vinden, dan ga ik dat lezen.
Beetje zoeken en tadaaaa....