_Natasja_ schreef:*telt tot 10*
*denkt nog eens hard na*
*maakt besluit*
*waagt het om zich weer in dit topic te antwoorden en hoopt daarbij niet doodgeschoten te worden (zoekt smiley met witte vlag)*
Het is nooit de bedoeling geweest om het paard / sinterklaas en zwarte piet en omstaand publiek en paardminnend bokt te schaden of te schokken.
Wij hadden waarschijnlijk zelf niet ingestemd met opstijgen in de stoet, maar wij zelf waren op dat moment niet aanwezig om die beslissing te maken. De begeleider heeft daar op dat moment voor gekozen, wat opzich goed had kunnen gaan, ware het niet dat hij daarbij de singelnijd van het paard vergeten was.
Hoe dan ook is het gebeurd en aangezien het paard niets mankeert en wij dit al telefonisch te horen hadden gekregen kan ik helaas alleen de humor ervan inzien.
EN het spijt mij zeer dat mijn gevoel voor humor nu eenmaal erg schokkend is voor andere mensen.
Ik hoop nu voorlopig even van al het penny gezeur af te zijn. Wie de schoen past, trekke hem aan!
Dit is nou weer jammer, opkomen met 'penny gezeur'. Dus omdat je je eigen mening geeft, ben je een penny zeurder?! Of dat je het schokkend vind, of wat dan ook?!
Op dit soort filmpjes, kan je zulke antwoorden verwachten! Het gaat hier ook wel over de gezondheid van het paard, waar ieder zich ook zorgen om maakt, na zo'n soort filmpje.
Zeker als er ook nog ter sprake komt dat het paard bijna 32 is!