"Had je al ervaring met rodeorijden?"
"Ja, nu wel!"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:http://www.rtl.nl//actueel/rtlboulevard ... week42.xml
Misschien kan je 'm zo pakken?Hij staat in het rijtje als "Anky van Grunsven gewond"
Janine1990 schreef:Melkbus: Gelukkig worden er veel positieve reacties vertoond in het topic en wordt de enkele negatieve reactie hier meteen de kop ingedrukt![]()
Ik ben het volledig eens met jou reactie!
Miss_Mustang schreef:Ik kan dat filmpje toch echt nergenst vinden hoor!![]()
Nu zegt iedereen dat het zo spectaculair is, dan wil ik het zien ook!
Trouwens, ik kon op de foto in de krant nergenst een cap bespeuren.
Vond ik toch niet erg proffesioneel, op een fris paard zonder cap een bak met publiek erbij inrijden.
Sundancer schreef:Janine1990 schreef:Melkbus: Gelukkig worden er veel positieve reacties vertoond in het topic en wordt de enkele negatieve reactie hier meteen de kop ingedrukt![]()
Ik ben het volledig eens met jou reactie!
Waarom moeten die de kop ingedrukt worden? Dat is toch iemands mening? Die moet je respecteren!
casperrr schreef:Dan vraag ik me eigen af wélke foto jij hebt gezien, aangezien ze toch echt een cap ophad
Janine1990 schreef:casperrr schreef:Dan vraag ik me eigen af wélke foto jij hebt gezien, aangezien ze toch echt een cap ophad
Een hele lelijke zilveren.Maar wel een goed voorbeeld!
Citaat:Tja, blijkbaar is het groter nieuws als ik van een paard val, dan wanneer ik in hetzelfde weekeinde een internationale wedstrijd in Oslo win.
imke schreef:Die melkbus. "was en is geen Ankyfan"
Zelf zeker alleen achterstevoren op een koe gezeten???