Rock schreef:Las trouwens iets over 'wat maakt het nou uit dat ze kinderen heeft'... Tja, dat doet iets heel mafs met je. Voor mijn eerste bevalling reed ik áltijd op een paard dat ik enorm aanpakte, en dat voor mijn doen de sterren van de hemel liep bij mij.
Na de bevalling liet ik me zó door hem naaien!! Echt, ik durfde hem niet meer aan te pakken, want wat nou als ik viel, en wat nou als ik dan mijn nek zou breken? Dan zou mijn kind geen moeder meer hebben!!
Nooit gedacht dat ik daar zoveel waarde aan zou hechten op dat moment, maar ik ben écht super voorzichtig geworden!
Dit is zo ontzettend waar!!!!Voordat ik kinderen had, stapte ik werkelijk overal op, net zadelmak of niet, het maakte me echt niet uit. Viel ik eraf, nou ja jammer dan, volgende keer beter.
Nu, 2 eigen kinderen en 3 kado-kinderen later, hebben we, een ander (voor mijn doen groot!) paard erbij gekocht (wij hebben al een fjord en een E-pony), 1.73, zadelmak

Bovenstaande is dus heel herkenbaar en hoewel paarden Anky's werk is denk ik dat de kinderen toch echt wel in haar achterhoofd "meespelen".