Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
isaja schreef:thanks RK
runningkawa schreef:Ow..oppotten
Nee daar begin ik niet aan...vind dat persoonlijk echt niks...
Maar wat jij doet doen er ook veel met vlas.
Eigenlijk hoort het zelfs zo...maar ik hou niet van oppotten
nickyu schreef:dan is de optie van pmarena , dorp verder op, zo gek miss nog niet .. zag laatst dat er het een en ander verdwenen is daar in de buurt maar ook dat er het een en ander bijgekomen is
hoe heet dan ding ook alweer , net achter de duinrand in rockanje , bestaat die nog ?
nickyu schreef:oostvoorne weet ik daar is het erg moeilijk
maar die manege/pension stal daar bestaat die nog ?
daar hadden ze toch ook weides jaar rond (kan uiteraard ondertussen veranderd zijn..)
is wel een moeilijk gebied ..
weet niet waar je precies woont ...dam over ene optie ?
pmarena schreef:nickyu schreef:oostvoorne weet ik daar is het erg moeilijk
maar die manege/pension stal daar bestaat die nog ?
daar hadden ze toch ook weides jaar rond (kan uiteraard ondertussen veranderd zijn..)
is wel een moeilijk gebied ..
weet niet waar je precies woont ...dam over ene optie ?
Half jaartje / jaartje terug stond er zat leeg hoor in Oostvoorne , op een gegeven moment waren er meer dan 10 stallen beschikbaar alleen al binnen een straal van 500 meter rond waar Rena stond....
En waar Rena stond daar zijn vlak voor ik met Rena wegging ook een handvol nieuwe paarden gekomen , er stonden daar ook zeker een half jaar 2 stallen leeg , paarden gaan elke dag op de wei ook in de winter , is een simpel bakje bij...
Stukje verderop stonden er 7 stallen leeg waar paarden per 2 een eigen weitje toegewezen krijgen.
En nog bij iemand thuis aan huis 2 stalletjes die te huur stonden.
Dan stonden er nog (nog steeds binnen die 500 meter !) stalletjes bij de molen te huur en daar is mijn stalgenoot naartoe gegaan.
Die paarden kunnen ook de hele dag zelf op de wei en op stal.
En dan Rena haar nieuwe plekje waar ze nu staat , daar was ook plek voor 3 stuks en heeft Rena de mazzel dat ik op zoek was naar nog iets beters. Gewoon in je onderschrift zetten dat je op zoek bent , zo heb ik het ook gedaan
Als ik van iemand hier op bokt had geweten dat het hele jaar door weidegang zocht had ik ze zo een plekje bij Rena op stal kunnen aanwijzen hoor. Maar je moet wel zoeken en laten weten dat je zoekt , door bvb. onderschrift hier op bokt of advertenties in de locale krantjes en supermarkten. Dan is er echt wel iets te vinden. Zo ben ik altijd aan plekjes voor Rena gekomen met alle dagen weidegang. Maar dus altijd bij mensen thuis en met hooguit een buitenbakje.
In Rockanje in de polder richting Hellevoet , ter hoogte van de Schapengorsedijk zitten ook zat stallen met VEEL weiland heb ik altijd gehoord van anderen , waar ze ook alle dagen buiten lopen. Maar daar weet ik het fijne niet van , ik heb nooit zo "ver" hoeven zoeken omdat ik gewoon in de buurt hier al genoeg kon vinden als ik maar goed liet weten dat ik wat zocht.