daniella74 schreef:VValar schreef:Wie zijn jullie overigens om te beoordelen of Coby de waarheid niet gesproken heeft? Waren jullie erbij soms? Zo niet, dan niet met zulke uitspraken op de proppen komen.
De foto's spreken boekdelen.

Ben ik het niet mee eens... Over de eerste foto's is al genoeg gezegd. Op basis daarvan kun je onmogelijk met zekerheid zeggen dat Coby niet de waarheid zou spreken.
Nieuw punt is nu dus de draffoto. Ik weet niet of die in de PK verschilt van die op h.nl ? Ik ken alleen de laatste want heb de PK niet...
Maar als je goed kijkt naar de foto op h.nl zie je duidelijk dat hij daar al stukken minder kort is bijgezet dan op de eerste (stap- en stand-) foto's. De hoek van waaruit de foto is genomen is echter erg verradelijk, het lijkt alsof hij nog steeds met zijn kin zijn borst aan raakt... Niets is minder waar, kijk maar eens naar de voorkant van het hoofd van P&P! De stap- en standfoto's tonen een hoek ('horizontale lijn' tegenover 'de lijn oren-neus') van minder dan 45 graden, daar lijkt het dus of hij 'op z'n kop' loopt. Kijk naar de draf-foto, dan zie je al dat hij al erg richting 'loodlijn' gaat. Hij loopt er weliswaar nog steeds achter (niet onlogisch, het betreft immers een training en in de training worden ze vaker achter de loodlijn gereden - daar is niets mis mee), maar duidelijk is toch te zien dat hij daar al meer lengte heeft gekregen...
Op basis van deze draffoto kun je dus nog steeds niet concluderen dat Coby liegt!! Er wordt nu geroepen 'zie je wel dat ze heeft gelogen, er zijn nu immers draffoto's!', maar kijk dan eerst even verder. Ja, er zijn draffoto's, maar daarop is duidelijk te zien dat hij langer is gezet. Dit komt derhalve volledig overeen met hetgeen Coby heeft verklaard.