Waar gaat het heen met de sport

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
getup schreef:@RobinCera: wie heeft het hier over schuldig/niet schuldig? Ik ben t er absoluut niet mee eens,maar ik zeg alleen,dat het geen zin heeft,ze te bombarderen met berichten,en dat ze het nieuws nu heus niet van ons gaan horen,hoor. Wisten ze heus al. En jij denkt serieus,dat nog niemand hier wat aan doet,en dat t gaat helpen,als je ze bestookt met mails?
Hier komen ze niet zomaar mee weg, de halve wereld heeft ze waarschijnlijk al gezien.
Cayenne schreef:Het is niet de bedoeling om nou heel kinderachtig een gastenboek te gaan bombarderen. Hou wat dat betreft graag de eer aan jezelf, en betrek Bokt daar ook niet in :)
Jolliegirl schreef:dressuurstal van balen is niet voor niets op de verdrietweg 2 !
Jolliegirl schreef:dressuurstal van balen is niet voor niets op de verdrietweg 2 !
getup schreef:ik dacht ook,dat ze goed beig waren. Goede resultaten met meerdere paarde, het vormen van combinaties paarden en ruiters. En zo'n power draait toch ook al jaren mee.....maar hoe dan,vraag je je nu af..
spottie schreef:dan presteer ik ook maar liever niet
Jolliegirl schreef:En ja, ik heb ze een vriendelijke email gestuurd met vraag om uitleg