chanora schreef:Als je denkt dat ik penny ben, heb je het mis
Mja... toch wel typisch dat je je dan toch aangesproken voelt... als je geen penny bent hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
chanora schreef:Als je denkt dat ik penny ben, heb je het mis
Neon schreef:chanora schreef:Als je denkt dat ik penny ben, heb je het mis
Mja... toch wel typisch dat je je dan toch aangesproken voelt... als je geen penny bent hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen
runningkawa schreef:Maar je kunt geen discussie over iets voeren als er mensen zijn die niet lezen en dan telkens in herhaling vallen zonder argumenten.
Pletje123 schreef:Vreselijk! Wat een ellende..
Zo'n jocky zouden ze niet 15 dagen maar minstens 15 jaar moeten schorsen!
Shadow0 schreef:Goh, moniquelucky: niet 1, maar 2 berichten zonder dat je de moeite hebt genomen de rest van het topic te lezenWelkom hier
Als je even terugbladert, zie je dat het allemaal iets genuanceerder ligt. Die jockey heeft niet doelbewust zijn paard zoveel mogelijk pijn gedaan ofzo.
moniquelucky schreef:Maar ik twijfel aan die waarheid daarvan.
Shadow0 schreef:moniquelucky schreef:Maar ik twijfel aan die waarheid daarvan.
Welke aspecten betwijfel je dan precies?
Pletje123 schreef:Vreselijk! Wat een ellende..
Zo'n jocky zouden ze niet 15 dagen maar minstens 15 jaar moeten schorsen!
blondje053 schreef:denk je niet dat die ruiter het al erg genoeg is..die vergeet dit voor de rest van zijn leven niet...Het is heel sneu voor het paard maar ik denk niet dat je de jockey te veel kunt verweiten..
en waarom zou dit verhaal niet de waarheid zijn dan?
denk je dat die ruiter express zijn paard zoveel pijn heeft gedaan? HALLO..wordt wakker..die paarden brengen veel geld op en kosten ook geld,.die jockey is echt niet op zijn hoofd gevallen hoor..ik denk dat als die geweten had wat er mis was met het paard dat die wel eerder zou zijn gestopt..
miisshOrse schreef:Ben ik het idd mee eens. Je denkt niet als je paard langzamer gaat, oh die zal zal zijn been gebroken hebben.
't is wel erg triest dat het gebeurd is..
runningkawa schreef:Maar je kunt geen discussie over iets voeren als er mensen zijn die niet lezen en dan telkens in herhaling vallen zonder argumenten.
wonderlover schreef:runningkawa schreef:Maar je kunt geen discussie over iets voeren als er mensen zijn die niet lezen en dan telkens in herhaling vallen zonder argumenten.
tuurlijk wel je bent nou tog ook in discussie met chanora
duzz wat boeit dat nou loees ij wel alle topics edoor dan??
ik ken genoeg mensen die niet lezen hor
Riss schreef:miisshOrse schreef:Ben ik het idd mee eens. Je denkt niet als je paard langzamer gaat, oh die zal zal zijn been gebroken hebben.
't is wel erg triest dat het gebeurd is..
Dat heb je verkeerd gelezen.
Er staat; in elkaar gezakt.
Das wel iets heel anders dan dat je paard langzamer gaat
tottilover schreef:sorry hoor.. maar wat zijn jullie een stel chagorijnen! als je niet wilt dat iemand er een reactie op geeft plaats het topic dan niet! en over het paard het is vet zielig en je merkt egt wel hoor als je op een paard zit met een gebroken been want dan kan hij nog amper lopen..!!