Meester-oplichter in paardenhandel op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Meester-oplichter in paardenhandel op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:44

Zou er op het hoofd van deze man ook een grensverbod oid zitten? Dat als hij wil vliegen dat hij de douane niet doorkomt? Weet eigenlijk niet hoe zoiets in zn werk gaat..tot nu toe tips over huidige verblijfplaats, maar het lijkt op een kat en muis spel..ben benieuwd wanneer van zn bed gelicht wordt.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:48

Had opgelicht gezien echt verschrikkelijke verhalen wou net topic over die hufter openen en ging even zoeken want wist niet meer hoe die heten, en toen kwam ik dit topic tegen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:57

Kimberley77 schreef:
Zou er op het hoofd van deze man ook een grensverbod oid zitten? Dat als hij wil vliegen dat hij de douane niet doorkomt?

Zeker weten... die komt de douane niet door !!! Je kunt al niet van schiphol vertrekken als je je parkeerbon niet betaald hebt. Maar ik denk ook niet dat ie met het vliegtuig reist. Waar zou ie trouwens met dat geld gebleven zijn? Zou hij gokken?

Werd in dat programma niet gevraagd trouwens. Bloos

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 22:04

hihi, met dat geld zal hij ongtwijfeld vanavond ergens in een luxe club staan, nieuwe vrouwtjes in te pakken door met zn flappen en dure praatjes Tong uitsteken
hoewel, als hij slim is kan ie zn hoofd beter niet laten zien, of zn kop scheren, maarja, dan zelfs, gok ik, maakt ie geen indruk wat uiterlijk betreft Lachen

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:16

Mijn zus heeft ooit met hem/ voor hem gewerkt in regio tilburg...ze zei toen dat het een engerd is...ik heb ook begrepen dat hij op de Molenberg in Geldrop kwam, maar of dat klopt weet ik niet...

Z'n kop eraf!!! de ongeloofelijke l*l de behanger...

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 21:52

Tjonge jtonge is die *** nu weer bezig? Een aantal jaren geleden heb ik via een vriendin met hem te maken gehad. Hij heeft het bij ons verloren en we hadden hem bijna zo ver dat hij opgepakt kon worden...maar heelaas weer de maze van de wet. Hij wordt in belgie ook nog esteeds gezocht die durft die grens niet meer over. Wordt moe van die jongen dat hij altijd maar door kan gaan met op alle manieren andere mans leven kan vergallen! Hij is wel een goede babbelaar dat is waarom mensen er altijd intrappen. Mijn vriendin ook bijna..maar net op tijd niet ver genoeg....Snap niet dat er geen wet is tegen dit soort volk. HEt is toch ook crimineel gedrag? En zijn beestjes leiden er ook onder. Mij had hij bedreigd dat ik smaad op zijn naam deed omdat het allemaal neit zo was en hij zou me wel pakken. Ik heb gezegd kom maar! Want daar wacht ik op! Dan kan ik je eindelijk serieus achter slot en grendel laten zetten. En zijn vriendin ***** weet er alles van! Maar doet zich voor als onschuldig maar als jij 10x per jaar midden in de nacht verhuist! Dan snap je toch ook wel dat je vent niet iets goed doet. Heb medelijden met de kinderen! Hoop dat die niet zo worden als hij. Die man gelooft heilig in zijn eigen leugens! Dat maakt hem zo onpakbaar!
Laatst bijgewerkt door Eline op 19-10-11 11:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: naam ivm privacy verwijderd

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 12:28

Cindy, wel goed dat je het hier even meld!

Hopelijk waarschuwt het mensen!

Passiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 12:33

Onvoorstelbaar dat dit weer verder gaat. Hoofd eraf! Ik was ook bijna het haasje met die man....hhllgg krijg weer kippevel als ik er aan terug denk! Oren en ogen open houden allemaal, er moet toch iets zijn waarmee ze hem kunne pakken. Is er geen Duitse Bokt???

Cindy_glas82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 16:17

Hallo lieve paarden vrienden uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat *** onder de naam hossen of horssen weer gesignaleerd is in NEDERLAND en is vertrokken uit Duitsland.
Laatst bijgewerkt door Eline op 19-10-11 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam ivm privacy verwijderd

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 17:08

Cindy, je kunt beter hier een ander topic over openen, daar de beginpost over een andere oplichter gaat Knipoog
Ennuh, ik zou toch ook zeer zeker de politie hier even over inlichten..die hebben er mss ook wel wat aan Lachen

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 19:13

man o man die is eght hardleers jezus

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:09

Te gek voor worden Onder die naam was hij toen ookal bezig! En geloof me.....hij zet ook weer advertenties op internet marktplaats enz. voor het verkopen van paarden of voor zijn zielige arbier die een gezeldschapsmaatje zoekt! Dus pas op niet je oude paardje weggeven aan zn advertentie want hij verkoopt ze weer of laat ze slachten of laat ze werken voor hun geld terwijl dit vaak niet kan! Pas op! Hij heeft zijn babbel altijd heel mooi klaar! Geloof hem nooit! Een foto zal nog wel terug te vinden zijn op Opgelicht site! Want daar is hij toen ook geweest! Samen met die Serge een paar maanden later! Pas op Paardenlievend nederland! Zowiezo Dieren liefhebbend nederland want hij handelde toen ook in honden! Puppies met namen er naast Trap er niet in! En elke dierenwinkel mag ook oppassen watn hij maakt rekeningen die hij nooit betaald!

styl22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:06

Ik denk dat hij weer back to earth is dus paardenliefhebbers als je je paard te koop hebt staan.. OPLETTEN!
en wil je iets kopen, niet voor je ze gezien hebt en betalen voor je ze op je erf hebt staan EN papieren in handen, welke je uiteraard gecontroleerd hebt!!!!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:09

Ia de aflevering nog ergens terug te zien? :)

styl22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:38

Dat denk ik niet, helaas...ik plaats dit gewoon als waarschuwing...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 14:31

Is dit ergens terug te zien?

styl22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:01

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:44

meen je?! alweer?
daar gaan we weer! of nee nog steeds..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 07:48

Maar als hij tot 2 jaar celstraf veroordeeld is, waarom loopt hij dan nog vrij rond?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 07:58

KoudbloedKim schreef:
Maar als hij tot 2 jaar celstraf veroordeeld is, waarom loopt hij dan nog vrij rond?

omdat hij waarschijnlijk niet in voorarrest zat ten tijde van zijn veroordeling.. in zo'n geval krijg je de uitslag van je rechtzaak gewoon via de brievenbus binnen.. daarna moet men kijken naar welke bajes en wanneer daar plek is... tenslotte krijg je dan een brief in de bus waar en wanneer je je zou moeten melden..

althans dat is wat ik mij van maatschappijleer herinner.

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:28

en deze kl**tzak geen vaste woon en verblijfplaats heeft. dus hij ontvangt zijn post niet.

en daarom kan hij gewoon verder gaan..............

styl22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:09

Toch vind ik het bijzonder, want de paardenwereld is helemaal niet zo heel groot en toch doet hij nog best handel... EN heeft hij klanten! oppakken is ook helemaal geen lastige klus maar justitie heeft andere prioriteiten denk ik... Met een goed beest is hij makkelijk te lokken en dan is hij zo gepakt maar ja dat kost tijd... en uiteindelijk is er met dit gevalletje niemand echt gedupeerd, er zijn meer veulens niet afgenomen, de namen van die bieders worden niet genoemd, deze zitten net zo fout toch?