Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yetse schreef:Mensen, laten we rustig blijven en ons niet laten opfokken door een psych als spaansewijn, die niet alle wijsheid in pacht heeft, maar het zelf nog niet weet.
Welshcobfan schreef:Ik heb een zeer goede opvoeding genoten, maar kattekwaad zit in elk kindWater gooien naar een paard vind ik nog vrij onschuldig. (kids zien het gevaar er niet van in!)
Welshcobfan schreef:Ik heb een zeer goede opvoeding genoten, maar kattekwaad zit in elk kindWater gooien naar een paard vind ik nog vrij onschuldig. (kids zien het gevaar er niet van in!)
Hackie schreef:Vind het ook een beetje onverantwoordelijk daar te rijden. Daarnaast is een dijk en daar worden veel honden uitgelaten. Als een hond los loop of los schiet, zit jij met een op hol geslagen paard...
Welshcobfan schreef:Kinderen denken vaak niet na over oorzaak -> gevolg. Dat komt door de leeftijd. Geloof mij, watergooien naar een paard kan ik nog best inkomen als je het gevaar niet ziet. Bovendien: veel paarden vinden water leuk! (hebben zij misschien ooit eens op tv gezien). Ik legde vroeger altijd hondenpoep op auto's en op fietspad(maar ik was verder heel netjes en beleefd
)
Hackie schreef:Vind het ook een beetje onverantwoordelijk daar te rijden. Daarnaast is een dijk en daar worden veel honden uitgelaten. Als een hond los loop of los schiet, zit jij met een op hol geslagen paard...
ThePast03 schreef:Hackie schreef:Vind het ook een beetje onverantwoordelijk daar te rijden. Daarnaast is een dijk en daar worden veel honden uitgelaten. Als een hond los loop of los schiet, zit jij met een op hol geslagen paard...
Als je paard op hol slaat van een aanstormende hond kun je misschien beter nog even niet de openbare weg opgaan?