Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LotjeMo schreef:Ik zou nooit mijn paarden verkopen. Voor geen goud!
Marrit89 schreef:Jeetje..
Verkoopt hij hem nou niet?
Dat vind ik echt dom! !
Sjoert schreef:Marrit89 schreef:Jeetje..
Dat vind ik echt dom! !
Jeetje..,
je hoeft er op zich niet over te oordelen.
Goudvarken schreef:LotjeMo schreef:Ik zou nooit mijn paarden verkopen. Voor geen goud!
voor 4 miljoen verkoop ik mezelf er nog bij!
Sjoert schreef:Marrit89 schreef:Jeetje..
Dat vind ik echt dom! !
Jeetje..,
je hoeft er op zich niet over te oordelen.
Citaat:Anky kreeg ook ooit es een blanco check voor Bonfire...deed ze ook niet.
Het enige wat het haar opleverde was ruzie met vader en sjef.
Citaat:Verenigde Staten en uit Rusland is een bod van ongeveer 4 miljoen euro
Marrit89 schreef:Jeetje..
Dat vind ik echt dom! !
Hmm jah sorry je hebt gelijk.
Maar de meningen zijn nou eenmaal verdeeld. Sommigen vinden dat het juist lief is dat hij het paard
houdt omdat hij een band met het paard heeft. Tjah het is van de andere kant ook wel egoistisch,
het paard willen houden om zo je naamsbekendheid te vergroten..
Ach ik wil er niemand mee voor het hoofd stoten! Er zitten gewoon 2 kanten aan het verhaal.
En dit was mijn vlugge mening even. Als die niet gerespecteerd wordt dan is dat niet mijn probleem
Citaat:28 November 2006
Zoer weigert Okidoki te verkopen
De familie Zoer heeft een bod op het toppaard Okidoki van vier miljoen euro afgeslagen.
De interesse voor de 10-jarige ruin, die door springruiter Albert Zoer bereden wordt, was afkomstig uit de Verenigde Staten en Rusland. Zoer senior legt zijn prioriteit echter bij de loopbaan van zijn zoon."Die vind ik belangrijker. Bovendien zou de helft toch naar de belasting zijn gegaan."
Okidoki geldt sinds dit seizoen als een van de beste springpaarden ter wereld. Zoer won met het dier al meerdere Grote Prijzen. De combinatie maakte ook deel uit van de Nederlandse equipe die deze zomer in Aken de wereldtitel veroverde.