Niemand schuldig aan paardendrama Marrum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elllis

Re: Niemand schuldig aan paardendrama Marrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:04

linky schreef:
Ach Slimmerik;

Op dit adres is het al jaar en dag huilen.............. je komt daar ECHT NIET met droge ogen van het erf.................
In de zomer staan de dieren gelukkig fijn buiten, op zich niks mis mee, als je ze maar op tijd binnen de dijk haalt tenminste; maar 's winters???
Zij aan zij, rij na rij, hutjemutje op elkaar, van veulen tot oude drachtige merrie's, vastgebonden op kaal beton, kijkend naar de muur, en dat van 1 nov. tot 15 mei; etend van wat er in de aanbieding is, van uien tot ???
Nogmaals, verdrinken is dan zo erg nog niet.

Maar ja, ze hebben een dak boven hun hoofd en ze krijgen te eten, dus de AID gaat weer weg, de Dierenbescherming gaat weer weg, en het hele "feest" gaat jaar na jaar zo door...................

Vraag: "Waarom heeft u zoveel paarden?"( meer dan 300) Antwoord: "Veulentjes vangen".
Maakt niet uit van welke vader of moeder, als het maar een veulen is......... en zo weinig mogelijk kost.

Waarom ga je over een maand of 3 niet eens even kijken? Zakdoek meenemen s.v.p.

Dit is de enige echte waarheid en Slimmerik ben je zelf al eens op bezoek geweest bij deze boer heb je gezien hoe de dieren gehouden worden ???...heb je hem perspoonlijk gesproken over zijn veehouderij of een van zijn kinderen ???....

Ben benieuwd ....
Laatst bijgewerkt door elllis op 09-11-06 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:07

Over zijn kinderen heb ik nog niets gehoord, wat hebben die te vertellen dan?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:09

slimmerik schreef:
Natuurlijk heeft die man het nu perfect in orde..... Maar geloof me. Als het altijd een zooitje was (zoals veel mensen beweren) dan krijg je het niet in drie dagen goed....

waarom trek jij de bewering van mensen die daar echt geweest zijn nu weer in twijfel?? Die zijn er nl geweest op het moment dat deze man nog geen wereldnieuws was....dus hun bevindingen berusten op de dagelijkse gang van zaken daar

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:09

Piet Lootsma en Simone Lootsma zijn A.Lootsma zen kideren Tong uitsteken
en hoe A.Lootsma zen vrouw heet weet ik niet Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:10

hoera schreef:

Dit is de enige echte waarheid en Slimmerik ben je zelf al eens op bezoek geweest bij deze boer heb je gezien hoe de dieren gehouden worden ???...heb je hem perspoonlijk gesproken over zijn veehouderij heb een zijn kinderen gesproken ???....

Ben benieuwd ....

Nee, ik laat het aan de deskundigen over en niet aan de roddels van een paar boertjes die niet kunnen zien dat hij een paar bunder meer grond heeft dan zij.

Mocht hij schuldig zijn dan komt de veroordeling echt wel. En de enige "echte" waarheid zal in een persoonlijk gesprek met hem niet aan het licht komen en zijn kinderen kunnen best een hekel aan hem hebben: dat levert bij mij nog steeds geen bewijs.

De uitspraak van de rechter: daar hecht ik waarde aan en niet aan die zielige "bokthysterie".
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 09-11-06 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:10

hoera schreef:

Dit is de enige echte waarheid en Slimmerik ben je zelf al eens op bezoek geweest bij deze boer heb je gezien hoe de dieren gehouden worden ???...heb je hem perspoonlijk gesproken over zijn veehouderij heb een zijn kinderen gesproken ???....

Ben benieuwd ....

Ach Hoera, ik ben het helemaal met je eens maar ik denk dat het niet uitmaakt wat je tegen Slimmerik zegt... Slimmerik is gewoon blij met het verhaal van Nikkie, omdat ze hier weer een bevestiging van haar gelijk in ziet....

Het bredere verhaal, dat de man herhaaldelijk zijn dieren verwaarloosd heeft, ontgaat haar kennelijk. Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.... En ik geloof er persoonlijk niks van dat dit goed blijft gaan als de aandacht eenmaal verslapt...

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:11

IKbenEllen schreef:
Over zijn kinderen heb ik nog niets gehoord, wat hebben die te vertellen dan?

Sorry ik zette het verkeerd neer ...... Bloos Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:11

djuno schreef:
waarom trek jij de bewering van mensen die daar echt geweest zijn nu weer in twijfel?? Die zijn er nl geweest op het moment dat deze man nog geen wereldnieuws was....dus hun bevindingen berusten op de dagelijkse gang van zaken daar

Stal van Grunsven zal het niet zijn nee, zo veel is mij wel duidelijk....

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:14

IKbenEllen schreef:
djuno schreef:

Pfffffff, wat weer een antwoord zeg....

Nienke86

BitchyWitchy schreef:
hoera schreef:

Ben benieuwd ....

Ach Hoera, ik ben het helemaal met je eens maar ik denk dat het niet uitmaakt wat je tegen Slimmerik zegt... Slimmerik is gewoon blij met het verhaal van Nikkie, omdat ze hier weer een bevestiging van haar gelijk in ziet....

Het bredere verhaal, dat de man herhaaldelijk zijn dieren verwaarloosd heeft, ontgaat haar kennelijk. Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken.... En ik geloof er persoonlijk niks van dat dit goed blijft gaan als de aandacht eenmaal verslapt...

En voor dat ben ik ook bang
Dat hij weer in het oude vervalt als de aandacht voor alles gaat verslappen;(

IKbenEllen

BitchyWitchy schreef:

Nee, Slimmerik zegt alleen dat de veroordeling niet aan ons is, daar hebben we in NL rechters voor.
En dat hier hysterisch gereageerd wordt.

En dat

is ook

zo soms

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:15

djuno schreef:

Die mensen dat zijn (met alle respect) in mijn ogen van die watjes. Die alles zielig vinden en alleen een paard wat dik in de bandages zit en op een luxe stal iedere dag onder een solarium staan vinden zijn "normaal".

Ik weet hoe dom "burgers" kunnen reageren over het houden van vee..... gewoon geen verstand van....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 09-11-06 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:15

BitchyWitchy schreef:
IKbenEllen schreef:

Pfffffff, wat weer een antwoord zeg....
[/quote]

Dat wil niet noodzakelijk zeggen dat het dan kommer en kwel is.....
Dank je wel Slimmerik, je was me al voor.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:17

Ik zou Hoera geen watje willen noemen Slimmerik, je oordeelt weer te snel. Je doet nu dat waar je ons ook van beschuldigt, oordelen zonder fundamentele kennis van zaken, in dit geval weet jij niet of Hoera een watje is.......... Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:19

BitchyWitchy schreef:
Het bredere verhaal, dat de man herhaaldelijk zijn dieren verwaarloosd heeft, ontgaat haar kennelijk. Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken....

Ach gut
Toen ik jong was, kroop ik weleens met alcohol op achter het stuur. Ik scheurde er op los.....

Doe ik nu niet meer...... Natuurlijk kunnen mensen veranderen !!

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:19

slimmerik schreef:
djuno schreef:

Die mensen dat zijn (met alle respect) in mijn ogen van die watjes. Die alles zielig vinden en alleen een paard wat dik in de bandages zit en op een luxe stal iedere dag onder een solarium staan vinden zijn "normaal".

Ik weet hoe dom "burgers" kunnen reageren over het houden van vee..... gewoon geen verstand van....

Ik ben geen watje.
En ik weet op 19 jarige leeftijd zeker wel wat wel en echt niet kan !
En die praktijken die hij hiervoor (dit alles in Marrum had) kon toch echt niet.
Heb je voorbeelden gegeven in andere topics Lachen.
Maar laten wenou maar gewoon hopen dat het goed blijft gaan.
En hij word echt wel scherp in de gaten gehouden:D

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:20

Even offtopic:
Maar ik moet voor school over het onderwerp: de paarden uit het Friese Marrum een goed interview maken. Met allerlei verschillende soorten vragen. Nu heb ik al vragen zoals: zou dit drama voorkomen konde worden. en vind u dat de eigenaar schuldig is. Maar eigenlijk weet ik niet meer zoveel vragen.. Weten jullie iets? Pb me maar dan Lachen alvast bedankt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:21

BitchyWitchy schreef:
Ik zou Hoera geen watje willen noemen Slimmerik, je oordeelt weer te snel. Je doet nu dat waar je ons ook van beschuldigt, oordelen zonder fundamentele kennis van zaken, in dit geval weet jij niet of Hoera een watje is.......... Clown

Ik heb haar profiel gezien en haar houden van paarden spreekt me zeker aan...... Maar als boer zijnde kun je nu eenmaal niet de hele dagen met je paarden gaan zitten tuttelen. Die paarden zien er goed uit..... en verders laat ik het aan de rechter over....
Gaan jullie persoonlijk ook achter alle moordenaars aan?? Nee toch? Bloos

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:21

slimmerik schreef:
BitchyWitchy schreef:
Het bredere verhaal, dat de man herhaaldelijk zijn dieren verwaarloosd heeft, ontgaat haar kennelijk. Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken....

Ach gut
Toen ik jong was, kroop ik weleens met alcohol op achter het stuur. Ik scheurde er op los.....

Doe ik nu niet meer...... Natuurlijk kunnen mensen veranderen !!

Dan hadden ze jou toen moeten......................................... *laat maar anders moet ik mijn mond ook gaan spoelen*

En nu moet ik geloven dat een jarenlange situatie in één dag veranderd is.......? Eerst zien dan geloven!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:22

nikkiej_86 schreef:

Ik ben geen watje.
En ik weet op 19 jarige leeftijd zeker wel wat wel en echt niet kan !
En die praktijken die hij hiervoor (dit alles in Marrum had) kon toch echt niet.
Heb je voorbeelden gegeven in andere topics Lachen.
Maar laten wenou maar gewoon hopen dat het goed blijft gaan.
En hij word echt wel scherp in de gaten gehouden:D

Goed gezegd Nikkie !!!!

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:24

thnx Haha!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:24

slimmerik schreef:
BitchyWitchy schreef:

Ik heb haar profiel gezien en haar houden van paarden spreekt me zeker aan...... Maar als boer zijnde kun je nu eenmaal niet de hele dagen met je paarden gaan zitten tuttelen. Die paarden zien er goed uit..... en verders laat ik het aan de rechter over....
Gaan jullie persoonlijk ook achter alle moordenaars aan?? Nee toch? Bloos

Hahaha, en jij denkt dat Hoera de hele dag tijd heeft om met haar paarden te tuttelen???

En die opmerking over achter moordenaars aan gaan raakt kant nog wal, dus daar reageer ik niet eens op.......

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:25

BitchyWitchy schreef:

Tuurlijk wel is Hoera een watje ........een Penny .... een zwetsdoos een ..... meisje op een rose wolk een een prinsesje een emomuts tuurlijk ...... Clown Clown

*gaat op een stoel staan * toemaar roep het maar ........... Hoera je bent een ..... Clown

Slimmerik ik ben uitgeproken met je Doei, doei ........... get a live ......... en ga jij eerst maar eens je persoonlijk laten informeren voordat je mijn en andere die er geweest zijn verhaal in twijfel stelt !!!!!!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:30

hoera schreef:
BitchyWitchy schreef:

Tuurlijk wel is Hoera een watje ........een Penny .... een zwetsdoos een ..... meisje op een rose wolk een een prinsesje een emomuts tuurlijk ...... Clown Clown

*gaat op een stoel staan * toemaar roep het maar ........... Hoera je bent een ..... Clown

Slimmerik ik ben uitgeproken met je Doei, doei ........... get a live ......... en ga jij eerst maar eens je persoonlijk laten informeren voordat je mijn en andere die er geweest zijn verhaal in twijfel stelt !!!!!!

En zo ist en nait aans...........!!!!!!!!!

bokjeborgeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:38

nou dan heb ik nog een leuke.... want ik was in een pb een snotaap volgens slimbobimbo...

vraag me dan ook werkelijk af hoe oud ze is gezien haar fantasie rijke plaatjes op haar profieltje!

en inderdoad bitchywitchy

of moet ik zeggen hoera...

zo ist en noit aans!