Boris94 schreef:waarschijnlijk gaat er nu wel wat veranderen op het bedrijf nadat de DB langs is geweest.
en mischien best

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boris94 schreef:waarschijnlijk gaat er nu wel wat veranderen op het bedrijf nadat de DB langs is geweest.
Citaat:geloof alsjeblieft in sprookjes maar niet de AID
De AID werkt met prestatiecontracten wat wil zeggen dat ze een bepaalde hoeveelheid dierenleed per categorie moeten opsporen.
Dit gekoppeld aan de geringe kennis van de gemiddelde AID er maakt dat je geregeld zulke zaken krijgt.
Bij mij wilde ze dat ik de Schotse Hooglanders opstalde.
Deze dieren kunnen in Nederland het hele jaar buiten blijven mits voorzien van drinkwater en voer.
Pas toen ik dreigde de AID voor de rechter te slepen bonden ze in maar ze moesten nog wel laten merken dat ze zo nooit aan hun quotum kwamen.
Citaat:De dierenbescherming is alleen met eigenbelang bezig, en niet met het belang van het dier. Net zoals de kinderbescherming geen donder doet voor het kind.
Dit soort instellingen zijn alleen maar met hun eigen bestaansrecht bezig, en niet met het welzijn van mens of dier, wat eigenlijk wel de bedoeling zou moeten zijn. En geloof me. Zowel direct als indirect heb ik meer dan genoeg ervaring met dit soort lui.
Ydnic schreef:Dat de hoeven te lang zijn: als IK mijn paard niet iedere 3 weken laat bekappen, dan zien haar hoeven er serieus even erg uit. Lange hoeven is geen indicatie naar mijn idee.
janderegelaa schreef:Wordt een beetje suf van dat Natural horsemanship.
Nicolletje schreef:Ik hoop alleen niet dat het wéér een discussie wordt tussen NH en niet-NH![]()
Citaat:Merries met veulens worden vaker schraal/mager (of iets in die trand)
Arabesk schreef:
Één paard met een ontstoken oog en vijf paarden die aan de magere kant waren. Iedereen kan op de foto's zien dat de rest er wel fatsoenlijk bij staat.
stef schreef:Arabesk schreef:
Één paard met een ontstoken oog en vijf paarden die aan de magere kant waren. Iedereen kan op de foto's zien dat de rest er wel fatsoenlijk bij staat.
Kom op nou toch???? Ben je nou echt zo blind of wil je het niet zien?
dat paardje waar ik persoonlijk zo over val is "iets" meer (of minder, net hoe je het ziet) dan aan de magere kant
Karl66 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZD8ZRKOU
Arabesk, jij vindt dus dat een koudbloed er zo fatsoenlijk bijstaat
katiavl schreef:en die verhalen over db zoekt media aandacht, doen het voor het geld sorry is in mijn ogen echt dikke zever.
poppekontje schreef:Ik denk nog even te bokken voor ik slapen ga en het eerst wat je tegenkomt is Arabesk.
Ik moet de rest van de berichten nog lezen maar ik ben bang dat het alleen een discussie is van Arabesk tegen de rest.
Stop je dan nooit Arabesk. Tijd voor een pauze of niet.
Karl66 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZD8ZRKOU
Arabesk, jij vindt dus dat een koudbloed er zo fatsoenlijk bijstaat
Arabesk schreef:poppekontje schreef:Ik denk nog even te bokken voor ik slapen ga en het eerst wat je tegenkomt is Arabesk.
Ik moet de rest van de berichten nog lezen maar ik ben bang dat het alleen een discussie is van Arabesk tegen de rest.
Stop je dan nooit Arabesk. Tijd voor een pauze of niet.
Ik ben bij vlagen aanwezig.
![]()
Er waren vijf magere paarden aanwezig inclusief dat oogding, elk met een reden. Maar daarom hoef je nog niet zonder waarschuwing 12 paarden af te voeren???
Dat paard van de foto is een van de afgevoerde paarden. Dat is Mary. Lees haar verhaal maar na op de site van pelgrims park stables
Arabesk schreef:FOTO'S VAN ALLE PAARDEN GENOMEN OP 10 AUGUSTUS
http://www.mijnalbum.nl/Album=ILUHIIHJ
Één van de foto's waarop je kan zien dat de magere paarden gewoon tussen de volle stonden.