Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Eigenlijk zou er een meldpunt moeten komen waarop mensen aan kunnen geven als ze het pertinent niet willen dat daar een ballon laag hangt of zelfs land. Net zo als dat je niet mag vliegen op aangegeven gebieden, dat je op die plaatsen ook min. 150 m hoog moet hangen.
Citaat:Gelukkig zijn er hier maar een paar mensen die een probleem met ballonnen hebben en weten wij uit ervaring dat 99,9% er geen probleem mee heeft.
runningkawa schreef:Ik denk alleen dat het handjevol, iets meer mensen zijn dan jij denkt.
Pas nu, lees ik waar ik kan zijn met mijn klachten.
Dat wist ik dus niet in de tijd toen mijn hondjes de stuipen op het lijf zijn gejaagd.
Nu zou ik zoiets dus ook melden, omdat ik nu door dit topic weet waar.
Maar zo denk ik dat er veel mensen geen idee hebben waar ze moeten zijn, dus komen er maar een handje vol klachten binnen.
Wat niet wil zeggen dat er niet meer mensen een hekel hebben aan laag hangende ballons
Nu geloof ik best dat jij probeerd netjes te zijn, helaas ken ik dus wel verschillende land en dier eigenaren en heb dus wel meer minder positieve verhalen om me heen gehoord.
Dus niet alle ballonvaarders zijn zo netjes.
En het klopt, ook niet alle paardenmensen zijn netjes.
En stankoverlast van een manege dat kan, maar vergeet niet dat gemeente zelf vergunning heeft gegegeven voor de manege en de huizen er om heen.
Nu is het meestal zo dat de manege er al langer was, maar door het groter worden van de dorpen en steden, maneges maar ook soms boerderijen ineens in of tegen een woonwijk liggen.
Wie is er dan de schuld van dat er mensen last van hebben?
juist ja de gemeente en de mensen zelf, want die zagen voor aankoop of huur van hun huis ook dat er een manege was. En dan weet je ook dat er dieren staan.
Bij de koop van mijn huis kon ik zeggen, ik wil niet bij een snelweg, ik wil niet bij een vliegveld, ik wil niet bij een spoor, evt ik wil niet bij een manege.
Maar ik blijk niet te kunnen zeggen, ik wil niet bij een laag vliegende ballon. Dat moet ik maar accepteren?
Eigenlijk zou er een meldpunt moeten komen waarop mensen aan kunnen geven als ze het pertinent niet willen dat daar een ballon laag hangt of zelfs land. Net zo als dat je niet mag vliegen op aangegeven gebieden, dat je op die plaatsen ook min. 150 m hoog moet hangen.