Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
More schreef:Wow!!! Echt heel goed.
Ik heb het weer is gemist gister :'(..
Weet iemand toevallig of het nog een keer komt?

Beeker schreef:Ik was er gisteren ook live bij. Het was echt super. De Nederlandse ruiters hebben het goed gedaan, jammer van dat schrikken in die proef van Laurens maar ja dat kan altijd gebeuren. Ik vind Briar van Jan Brink echt een super paard. Anky heeft weer eens laten zien dat er niet aan haar te tippen valt, ook al zijn de anderen nog zo goed, ze doet alles net iets beter. Ik vind het echt geweldig dat je zo goed kan rijden dat je boven alles uitsteekt, echt super gedaan!!
Beeker schreef:Ik was er gisteren ook live bij. Het was echt super. De Nederlandse ruiters hebben het goed gedaan, jammer van dat schrikken in die proef van Laurens maar ja dat kan altijd gebeuren. Ik vind Briar van Jan Brink echt een super paard. Anky heeft weer eens laten zien dat er niet aan haar te tippen valt, ook al zijn de anderen nog zo goed, ze doet alles net iets beter. Ik vind het echt geweldig dat je zo goed kan rijden dat je boven alles uitsteekt, echt super gedaan!!
nu hoop ik van volgend jaarr !!
ankyy is zoo goed
) vond het echt fantastisch!
?
Was het Anky , de groom van Edward gal die stond er ook bij dus die vond het ook erg grappig, later kwam ze nog helemaal naar me toe want ik schaamde me dood natuurlijk, vroeg ze meteen schaaam je je nu nog steeds
maja ze zei wel om me te troosten, heel veel herkende me niet . naja ik zal het me leven lang niet meer vergeten dit domme voorval
Gister tijdens de wereldbeker Dressuur Deed ik de gordijnen voor de paarden open en dicht, en zat mooi in de piste op een stoel dus had) vond ik zelf) echt de beste plek daar !! Anky had echt super gereden wel verdiend!!
Ze kan nog zo'n goed paard onder der kont hebben en nog zo'n goede instructeur, Maar ze heb het zelf gedaan!! *o/* echt hoor mijn complimenten, heb echt rescpect voor haar !! En voor laurens was het jammer, voordat die zo'n verhaaltje voor de tv moest doen pakte ik mooi even mijn kans om tegen hem te praten
dus hij zei wel van kut dat er op de tribune een dienblad viel enzo en dat de rest wel aardig gingg
maja ik ga weer dromen over Laurenss
en denken aan mijn afgang
Kimble schreef:Ik hoorde net van m'n zusje dat er in de spits stond dat Anky niet naar Aken gaat in mei.
Kimble schreef:Ik hoorde net van m'n zusje dat er in de spits stond dat Anky niet naar Aken gaat in mei.
Dus Eddie mag zich waarschijnlijk weer Kampioen van NL noemen.
. Ik vind dat Edward het super gedaan heeft, zo na de blessure van Lingh. Wel ben ik bang dat het erg moeilijk wordt voor hem om goed te blijven presteren met ook die dekdienst er nog bij. Wel vond ik het een goede zaak dat Edward vrijdag zonder sporen heeft losgereden
hij had Lingh nog steeds goed aan het lopen. Ja, Eddie heeft er een fan bij!
Was erg gaaf
Hippikos schreef:Mijn mening over de finale in trefwoorden
Paganini: Bedeesd
Donatha: Rommelig
Wahajama: Klassiek
Guinness888: Enthousiast
Lingh: Ingehouden
Wild One: Ratjetoe
Ollright: Jammer
Warum Nicht: Vakmanschap
Briar: Atletisch
Sunrise: Veelbelovend