Anky rijdt nieuw wereldrecord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:00

Ik heb de laatste paar proeven ook gezien idd. Ik vond ze allemaal supergoed rijden en ik doe het ze echt niet na, dus val me daar niet op aan
maar vergeleken met de rest vond ik Anky echt niet zoveel beter. Ik heb van haar nettere proeven gezien, en ook op indoor brabant heb ik betere gezien (naar mijn mening). Ik vond dit dus zeker geen wereldrecord waard nee. De proeven van Isabelle en Edward vond ik sowieso beter, de rest heb ik niet echt opgelet
Maar volgens mij krijgt anky voor dr naam ook al 5%, dus dat zou het dan weer ongeveer op niveau brengen

lindaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:01

(ff iets anders) maar ik vraag me af waarom er nu ineens zo op de kur van Laurens gereageerd wordt..
Presentator nos noemde het "modern en gedurfd" en “toekomstsound” (los van het feit dat hij suffe opmerkingen maakte, waaruit ik concludeerde dat hij niet echt wist waar hij t over had) Maar ik hoor alleen muziek van Queen die ook al helemaal grijs gedraaid is in kur op muziekland. Dus alles behalve vernieuwend of gewaagd!!
Hebben ze ook nog een extra uitzending gemaakt over dressuur-rebel (vanwege zijn opzienbarende nieuwe muziek ).
Als het nu hadden over de muziek van Edward (waar ik persoonlijk geen fan van ben hoor) maar hierover wordt niet gesproken terwijl hij hiermee wEl de dressuurwereld op zn kop zette.
Wordt straks de "hooked-on" serie ook weer als vernieuwend bestempeld ofzo?!

Sorry maar ik snap dat gewoon echt niet, ik bedoel: beatles, queen, abba, frank sinatra.... dat is toch een platgelopen genre

Horsedances

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:40

lindaB schreef:
(ff iets anders) maar ik vraag me af waarom er nu ineens zo op de kur van Laurens gereageerd wordt..
Presentator nos noemde het "modern en gedurfd" en “toekomstsound” (los van het feit dat hij suffe opmerkingen maakte, waaruit ik concludeerde dat hij niet echt wist waar hij t over had) Maar ik hoor alleen muziek van Queen die ook al helemaal grijs gedraaid is in kur op muziekland. Dus alles behalve vernieuwend of gewaagd!!
Hebben ze ook nog een extra uitzending gemaakt over dressuur-rebel (vanwege zijn opzienbarende nieuwe muziek ).
Als het nu hadden over de muziek van Edward (waar ik persoonlijk geen fan van ben hoor) maar hierover wordt niet gesproken terwijl hij hiermee wEl de dressuurwereld op zn kop zette.
Wordt straks de "hooked-on" serie ook weer als vernieuwend bestempeld ofzo?!

Sorry maar ik snap dat gewoon echt niet, ik bedoel: beatles, queen, abba, frank sinatra.... dat is toch een platgelopen genre

De verwarring is onstaan doordat de NOS een dag daarvoor een interview uitzond met Laurens waarin hij aankondigde HipHop te gaan gebruiken (Eminem, 50 Cents etc....). Uiteindelijk heeft Laurens schijnbaar de beslissing genomen om dat nog niet te doen in Den Bosch. Maar de Queen kür die hij nu gebruikte was ook super in elkaar gezet, en hij reed hem ook super.

Wat een geneuzel allemaal

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:55

Het ging mij niet alleen om zijn muziek keuze ,ik wist ook niet dat hij vaker is gebruikt want ik volg het allemaal niet zo.
Maar het ging ermij om dat alles zo netjes en vanzelf sperkend ging.
Ik vind de kunst van de dressuur juist om te laten zien dat het vanzelf gaat.
Zonder dar je goed kan zien wat hij voor hulpen hij/zij geeft aan het paard.
Ik vond dat van lieren daar goed in was geslaagd.
Ik vind van gal bijvoorbeeld veel onrustiger ogen met zijn benen en handen.
Het totaal beeld vond ik bij van lieren erg mooi en fijn om naar te kijken.
En dat miste ik bij de andere wat meer.

Mloui

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:23

Ben ik dan de enige die de filmpjes niet kan zien? er wordt gezegd dat de pagina niet gevonden kan worden...ook niet als ik doel opslaan als kies... :s

Horsedances

Re: Anky rijdt nieuw wereldrecord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:58

De clips zijn verplaatst naar een ander server. Ik heb dit gedaan omdat in Amerika het e.e.a. weer tot gevolg heeft gehad dat het Nederlandse trainingssysteem door de mangel werd gehaald.

Wie de huidige links wenst te ontvangen kan mij een Email sturen.

Theo

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 09:36

Karl66 schreef:
Ik snap ook niet helemaal wat er zo vernieuwend aan Laurens zijn kür was, het was gewoon zijn oude queen-kür. Hij heeft een prima kür gereden maar om nou opeens met z'n allen te gaan roepen dat die perfect was, is ook weer overdreven. Bij hem zaten er ook wel een aantal onregelmatigheidjes in.

Viel het jullie ook op dat de commentator het aldoor over het plezier van de paarden had

Kan Kür van Anky nu ook wel dromen, dacht dat ze in Brabant met nwe kur zou komen? Laurens zal op dressuuravond op Jumping a'dam zijn kur op 50 cent en eminem gaan rijden.

De commentator zat af en toe echt onzin te vertellen, wist niet eens verschil tussen wissels om de 1 en 2. Vond Isabel super gaan! Het zag er ontspannender uit dan Edward

Lies_Beuker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 00:15

Horsedances schreef:
De clips zijn verplaatst naar een ander server. Ik heb dit gedaan omdat in Amerika het e.e.a. weer tot gevolg heeft gehad dat het Nederlandse trainingssysteem door de mangel werd gehaald.

Theo

Het is allemaal toch te gek !!
Theo, waar zijn we mee bezig ? Bedankt voor al je moeite !
Gr. Lies

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 00:25

Hoi Lies,

Het is nog veel erger, er is al een beweging op gang gekomen om al de sponsors van de toprijders (RK-rijders) te gaan boycotten.

Misschien moeten we hier op bokt eens een campagne starten om een nieuwe regel in het leven te roepen dat je niet meer mag wegen als 10% van het gewicht van je paard. Want dan kan volgens mij de helft van de Amerikanen hun rijlaarzen in de wilgen hangen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 00:31

Horsedances schreef:
Hoi Lies,

Het is nog veel erger, er is al een beweging op gang gekomen om al de sponsors van de toprijders (RK-rijders) te gaan boycotten.

Misschien moeten we hier op bokt eens een campagne starten om een nieuwe regel in het leven te roepen dat je niet meer mag wegen als 10% van het gewicht van je paard. Want dan kan volgens mij de helft van de Amerikanen hun rijlaarzen in de wilgen hangen.

Maar natuurlijk zelf wel al rukkend en schoppend op het paard zitten

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 07:17

Horsedances schreef:
Hoi Lies,

Dat is ook niet echt fijn, want als je dan een pony van 350kg hebt, mag niet meer dan 35 kg wegen.. of snap ik em nu verkeerd?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:56

Horsedances schreef:

Theo

Tja heb het gelezen op ultimatedressage. Wat een stelletje zeikerds zijn het daar toch ook! Ik heb iig genoten van de filmpjes!

Mloui

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:35

@ horsedances... zou je mij die links nog eens kunnen geven? Ik had je vorige week gemaild, maar nog niks terug ontvangen... Alvast bedankt

Lies_Beuker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:36

Horsedances schreef:
Hoi Lies,

Zou ik niet doen als ik jou was !
Ik heb een paar maanden geleden 1/2 Bokt over me heen gehad omdat iemand mijn persoonlijke uitspraak over het - maximale- gewicht van de (beginnende) ruiter aanhaalde.

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:43

heb al een paar keer gemaild en heb nog steeds geen links wie heeft die wel voor mij?

Horsedances

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:52

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:51

ik vond het niet zo super gaan, ik vond die van laurens heel mooi

lindaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:24

Horsedances schreef:
De verwarring is onstaan doordat de NOS een dag daarvoor een interview uitzond met Laurens waarin hij aankondigde HipHop te gaan gebruiken (Eminem, 50 Cents etc....). Uiteindelijk heeft Laurens schijnbaar de beslissing genomen om dat nog niet te doen in Den Bosch. Maar de Queen kür die hij nu gebruikte was ook super in elkaar gezet, en hij reed hem ook super.

Wat een geneuzel allemaal

Sorry theo, maar nu is t helder..

Nadua

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:20

zijn er van het weekend op Jumping Amsterdam nog filmpjes gemaakt?? Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe kur van Laurens

totaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:25

Heb het op Eurosport gezien. Echt heeeeel erg goed is Laurens.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:47

Dit is inmiddels een topic dat al wat ouder is.
Anky heeft dan ook alweer gereden bij Jumping Amsterdam.