fantastisch! ik wou al vragen of iemand de paardenkrant had ingelicht hahah gelukkig is hij gevonden. Ookal ken ik geen van de betrokkenen, ik heb toch erg meegeleefd!
Echt geweldig dat hij weer terug is, we hebben allemaal behoorlijk er mee in gezeten, steeds de teleurstelling van niks gevonden te hebben. Toen ik vanochtend gebeld werd zat ik met de tranen in mijn ogen, en nu nog als ik alle reacties lees. Alle Bokkers heeel erg bedankt voor het meeleven en helpen zo zie je als het er op aan komt zijn we er voor elkaar, super hoor Ons draversforum clubje is hier alleen maar hechter door geworden en ben ook echt super trots op ons allemaal.
En idd we gaan met zijn allen een nieuw hoofdstel voor femke kopen en een grote taart voor die lieve Meneer
Nogmaals allemaal heeeel erg bedankt namens het hele draversforum *o/*
Zooo Tof dat hij weer is gevonden .. ik voelde het zelfde al jou toen ik er bij na dacht al was het mijn paard geweest.. ik ben echt super blij voor je
TopVictory: jij hebt je geweldig in gezet man tijdens die zoek actie, ons goed op de hoogte gehouden!! Ik dit vind echt geweldig!!! Eigenlijk verdien jij ook iets!! Top man!! En geweldig dat jullie voor femke een nieuw hoofdstel gaan kopen, en voor die man een grote taart!!
Ik ben ook erg benieuwd naar het verhaal. Apart dat eerst niemand hem ziet en ineens wordt hij door meer mensen gespot en uiteindelijk gevonden! Had die man het op tv gezien?
nogmaals thnx allemaal, en tja ik hoef geen eer, was blij dat ik wat kon doen, en ben nu zo blij Zover we weten is er niks ernstig met Sicco hij staat nu lekker op stal, zometeen is er een feestje op stal . Hij is alleen wat angstig en zal wel moe zijn maar hij is terug dat is het belangrijkste De slapeloze nachten zijn nu voorbij
JEEEJJ!!! Eindelijk! Gelukkig maar! na al dat zoeken Maar femke.. Ik heb nog steeds die tekening liggen van Sicco
Denk dat Femke nog even niet online komt hier, maar als je haar een pb'tje stuurt dan neemt ze vast ff contact met je op , en super hoor dat je dat gedaan hebt