Paard trapt overvaller in gezicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BINCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 13:59

petraaken schreef:
waar gaan we naartoe zeg. Voor een stomme telefoon van je paard getrokken worden. Sharmila veel sterkte en beterschap en geef Sjimmie maar een flink bak wortelen of nog beter een decoratie van de koningin voor moed.

je hebt gelijk ik stel voor dat Sjimmie wordt onderscheiden met een lintje want dat verdient hij wel!! want als je paard zoveel voor je over heeft dan is het wel een superpaard OK dan! . ik hoop trouwens dat ze die man te pakken hebben gekregen

Ursje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:22

Jeetje zeg. Wat een verhaal

En wat een super goed en lief paard. Jeetje die is echt goud waard OK dan! OK dan! OK dan!

Succes met het verwerken verder

DameBlanche0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:23

Het is te erg voor woorden! Ik wens je heel veel sterkte toe Sharmila en ook je super paard!

Ik rij eigenlijk ook vaak alleen buiten en nu vaak ook in het donker, maar dat zou toch ook gewoon moeten kunnen!!!!!

_Astrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 15:26

jeetje wat erg, dat is toch asosaal , het word steeds gevaarlijker.
Wat een betrouwbaar paard is dat Lovers , toen ik dat las leek het net een verzonnen verhaal maar het is egt, egt een toppie paard hoor *LOL*
en meis, sterkte Knipoog

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 16:09

Wat een verhaal. Zo zie je maar welk een band je kan hebben met je paard.

Veel wortels voor Sjimmie zou ik zeggen, en voor jezelf ook sterkte natuurlijk, want zo iets kruipt natuurlijk wel in je kleren. Sterkte. Knipoog

Sammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 19:17

o nou lekker paard dan. Wel gevaarlijk(lijkt mij) Huilen maar wel een mooi paard!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 12:09

heel veel sterkte
ik hoop dat je snel weer lekker kunt rijden met sjim
en hem lekker verwennen
dat heeft hij zeker verdiend
echt een top paardje hoor

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:33

Wat een wereldpaard heb jij zeg! Ik kan me niet voorstellen dat mijn paardje dat ooit zou doen als dat nodig zou zijn. Ik denk dat ze zelf weg zou rennen Verward Schijnheilig

Ik moet er overigens ook niet aan denken om zo'n grote voet van die tinker van jou in mijn gezicht te krijgen. Dat wordt zeker een bezoekje eerste hulp

Hebben ze de dader al?

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:34

ja inderdaad tinkers hebben flinke hoeven
lijkt me erg pijnlijk

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:38

Wat een verhaal zeg!
Iig heel veel beterschap en een dikke pluim voor sjimmie!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:41

Ik hoop voor je dat je een goede WA verzekering hebt. Als de overvaller kwaad wil, dan ben jij echt de pineut...

Priscilla_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:49

zeker een wereldpaard ja.
ik vind dit dus echt niet normaal, wie doet nou zo iets

heel veel sterkte!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:54

GO sjimmie Go sjimmie!!
echt een supertinker heb je joh!
daar kan je tenminste veilig mee naar buiten...
Ik hoop dat het goed gaat met je en dat je rug snel geneest.
Ook hoop ik dat de overvaller idd een flinke trap heeft gehad!
Wat een brutaliteit. Ben ik blij dat ik in Zeeland woon waar je (tot nu toe) nog veilig buiten kunt rijden in je eentje!!
Succes en een dikke knuf voor sjimmie

paarden4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:49

jeetje wat een verhaal, wat heb je een top paard als ie dit voor je doet zeg !!! een echte TOP TINKER en beterschap Sharmilla

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 21:22

Wow..wt errug Huilen Dit is toch niet normaal meer.. Boos! we kunnen niet eens meer normaal buitenrijden.. , wt is dit voor wereld? Verward

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 22:36

Jeetje wat erg wat er gebeurt is. Je hebt echt een super paard. Heel veel sterkte en beterschap

suggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:57

het is toch belachelijk dat je zelfs op je paard niet veilig meer bent?
Shamilla wilde nog even kwijt dat je een geweldig paard hebt!!!!nooit verkopen hoor.

Karnat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 09:29

wat een toppaardje zeg

expresso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 12:15

Cassidy schreef:
Ik hoop voor je dat je een goede WA verzekering hebt. Als de overvaller kwaad wil, dan ben jij echt de pineut...

hoezo die overvaller is toch schuldig, en het paard handelde alleen maar uit noodweer toch?

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 12:33

Inderdaad het paard handelde uit zelfverdediging!
Superpaard trouwens!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 13:03

Citaat:
Cassidy schreef:

wat een ontzettende k*t opmerking zeg, kijken als het jou overkomt!!

en eigenlijk is dit een normale reaktie van een paard kijk maar in de wei als zijn/haar maatje word aangevallen door een ander en ook met veulens, eigenlijk is Sharmilla natuurlijk Sjimmy's maatje dus dit is een gezonde reaktie van een paard, dat hij raak schopte is er 1 uit duizenden een toevalstreffer maar wel een goeie, laat ze toch allemaal opzouten die overvallers, verkrachters etc etc blijf met je tengels van iemand anders zn spullen af!!!!!!

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 13:43

En toch heeft Cassidy daarin wel gelijk, moest de overvaller willen kan ie haar gerechterlijk vervolgen daarvoor. Of het tot een uitspraak zou komen is iets anders, maar normaal ben je altijd verantwoordelijk voor de schade die jouw dier aanricht aan derden. Of een rechter dit zo zou oordelen in dit specifiek geval is weer iets anders, maar louter op de wet zou zij de medische kosten kunnen aangesmeerd krijgen, meer dan dit zou er volgens mij niet inzitten omdat ie het incident zelf uitgelokt heeft al kan ie als "slachtoffer" ook derven voor werkonbekwaamheid bv. Stom is het wel en ook ik vind dit zeker niet correct of logisch
Tuurlijk heb je dan ook de andere kant van het zaakje, om te vervolgen moet je je bekend maken, ook publiek (zou wat geven denk ik Schijnheilig) en kan zij net zo goed als slachtoffer morele en materiale schadevergoeding vragen en medische kost, werkonbekwaamheid, noem maar op .... zou dus flink stom zijn van die vent om dit te doen, t'zou 'm volgens mij zuur opbreken Knipoog

Het mag duidelijk wezen welke kant ik kies

Shireboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:09

sonjabelgium schreef:
En toch heeft Cassidy daarin wel gelijk, moest de overvaller willen kan ie haar gerechterlijk vervolgen daarvoor. Of het tot een uitspraak zou komen is iets anders, maar normaal ben je altijd verantwoordelijk voor de schade die jouw dier aanricht aan derden. Of een rechter dit zo zou oordelen in dit specifiek geval is weer iets anders, maar louter op de wet zou zij de medische kosten kunnen aangesmeerd krijgen, meer dan dit zou er volgens mij niet inzitten omdat ie het incident zelf uitgelokt heeft al kan ie als "slachtoffer" ook derven voor werkonbekwaamheid bv. Stom is het wel en ook ik vind dit zeker niet correct of logisch
Tuurlijk heb je dan ook de andere kant van het zaakje, om te vervolgen moet je je bekend maken, ook publiek (zou wat geven denk ik Schijnheilig) en kan zij net zo goed als slachtoffer morele en materiale schadevergoeding vragen en medische kost, werkonbekwaamheid, noem maar op .... zou dus flink stom zijn van die vent om dit te doen, t'zou 'm volgens mij zuur opbreken Knipoog

Het mag duidelijk wezen welke kant ik kies

Moeten ze hem wel eerst vinden natuurlijk. Ik heb al wat foto's bekeken maar hij zat er nog niet bij....
En ik vond het wel een beetje vervelend van Cassidy, die opmerking....

Sharmila (onder het account van mijn vriend die zat eigenlijk te kijken)

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:29

Ik ben er vrij zeker van dat Cassidy dit niet vervelend bedoeld heeft Knipoog
Ik heb er allesinds ook geen vervelende bedoelingen mee, hopelijk was dat toch duidelijk bij m'n uitleg, ik ben eerder van mening "loontje komt om z'n boontje" en "de mep kan niet hard genoeg aangekomen zijn - liefst met blijvende indruk" Schijnheilig
Cas is gewoon een "nuchter" mens volgens mij die meteen aan eventuele consequenties denkt, hoeft daarom echt niet slecht bedoeld te zijn.

Maaruh, hoe gaat het nu met je? Hopelijk al stukken beter!

PS hou zeker je medische uitgaven bij (facturen), alweer zeker niet om vervelend te doen hoor, maar zonder bewijs van uitgaven kan je vaak ook niet/moeilijk eisen.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 00:52

Alles wordt tot nu toe gewoon vergoed. Er is nergens een probleem mee eigenlijk.
Maar met mij is op zich alles goed. Ik ben alleen heel erg moe, ik slaap hele gaten in de dag hihihi. Ik heb de slaapziekte denk ik.....