Gestion Lingh niet naar Olympische Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:06

Daar zit wel wat in suzan! niet aan gedacht.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:51

ontzettend jammer, echt een aderlating voor het nederlands team Scheve mond

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:19

He dat is nou echt kl*te! Heel erg jammer voor Edward
En was echt mijn favoriet

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:20

joycje schreef:
Marlies vind ik beter dan Antoinette... Marlies heeft net dat beetje extra dat Antoinette niet heeft.. Samen met Jarwo vind ik 'r zo gewoontjes...

Ja maar de vraag is of Blommetje beter is dan een niet kreupele Jarwo..!!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:42

Ik heb trouwens ook gehoord vandaag op stal dat Bert Romp er niet blij mee was dat Imke nu moet invallen... Scheve mond

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:43

leg uit wil je???

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:00

Dioxide schreef:
Ik heb trouwens ook gehoord vandaag op stal dat Bert Romp er niet blij mee was dat Imke nu moet invallen... Scheve mond

Haha! Is dit zo een als met die discussie over 'ene Werth'?? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:06

Wat heeft Bert Romp ermee te maken dan???

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:07

Lovely schreef:

Die had Imke ook op de reservebank willen plaatsen bij het springen Haha!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:10

SHIT!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:28

Tjee, ik kom net terug van een paar daagjes vakantiehuisje bij mijn ouders en kom er dus nu pas achter, terwijl ik mijn pessimistische vader net gisteravond op Edward ("WIE?") gewezen had.. Daar sta ik dan met mijn optimisme.. Verdrietig

Nou 'HUP IMKE' dan maar.. Afbeelding

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:29

Lovely schreef:

Ja dat vraag ik me ook af, want dat is onze springcoach. Verward

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:38

Gail schreef:
Ja maar de vraag is of Blommetje beter is dan een niet kreupele Jarwo..!!

Gelukkig hebben de juryleden er verstand van. Een slecht paard krijgt echt geen percentages boven de 70%
En zoals ik ergens hier op bokt las, juryleden hebben altijd gelijk

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:42

Suzan1 schreef:
als Lingh dat om had gehad, had niemand meer iets geloofd. Knipoog

Kimmie...
Ik heb nog nooit een dierenarts horen zeggen dat je met dat warme weer een paard moet bandageren Lachen In tegendeel zelfs.
Punt 2 ligt het er maar helemaal aan wat er is en waar het zit. Koelgel heeft nogal zin als het in de hoef of kroonrand van het paard verstuikt is
En als ervaren internationale groom heb ik van de betere dierenartsen geleerd dat een paar keer per dag goed behandelen meer effect heeft dan de hele dag inpakken of met middeltjes blijven smeren

Verder zou ik er maar vanuit gaan dat een paard als Lingh echt wel de beste verzorging krijgt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:50

Dioxide schreef:

Je moet niet alles geloven wat je hoort.

Lami

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:55

Bij de beelden op NL2 viel me iets meteen op. Het paard had afdruk van de neusriem op z'n hoofd. Kijk maar eens op de foto's van Lovely. Dat roept wel vragen op? Is die knol zo gestoord dat ie alleen aan een stang en trens hoofdstel gestapt kan worden (bij de temperaturen van gister zweten ze al na 10 min. stappen) of was ie gewoon getraind? Ik ben wel gevoelig voor complot theorien. Aan het voetje zelf vind ik niets te zien maar goed dat zegt op zich niks. Ondanks dat ik geen dressuur mens ben vindt ik deze combinatie erg geslaagd en plezierig om in aktie te zien. Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Ik vond trouwens Edward ook wel erg koel in z'n verhaal, weinig gevoel zeg maar. Zal de mediatraining wel wezen die onze topruiters tegenwoordig volgen.

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:03

hmm, dat laatste over edward vond ik juist niet. Hij legde gewoon goed uit wat er nou mis was en ik vond dat hij daar echt wel met gevoel over sprak. (vond persoonlijk dat hij zich nog aardig groot hield!!)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:21

Lami schreef:
Bij de beelden op NL2 viel me iets meteen op. Het paard had afdruk van de neusriem op z'n hoofd. Kijk maar eens op de foto's van Lovely. Dat roept wel vragen op? Is die knol zo gestoord dat ie alleen aan een stang en trens hoofdstel gestapt kan worden (bij de temperaturen van gister zweten ze al na 10 min. stappen) of was ie gewoon getraind? Ik ben wel gevoelig voor complot theorien. Aan het voetje zelf vind ik niets te zien maar goed dat zegt op zich niks. Ondanks dat ik geen dressuur mens ben vindt ik deze combinatie erg geslaagd en plezierig om in aktie te zien. Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Ik vond trouwens Edward ook wel erg koel in z'n verhaal, weinig gevoel zeg maar. Zal de mediatraining wel wezen die onze topruiters tegenwoordig volgen.

Ik kan me voorstellen dat ze een hengst aan een hoofstelletje stappen (volgens mij bestaan er ook hoofdstellen met een hoge neusriem, zonder stang en trens... Cool )
En mischien mag er wel rustig aan met hem onder het zadel gelopen worden, maar dat is toch iets heel anders dan volop in het werk voor een OS.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:27

Pipo schreef:
Je moet niet alles geloven wat je hoort.

Ik heb ook mijn twijfels erbij. Want wat heeft Bert Romp met onze Dress. equipe te maken?

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:30

Bedoelt ze niet gewoon Bert Rutten?

Al moet je inderdaad niet alles geloven wat je hoort, want we mogen blij zijn met zo'n reserve.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:35

bealy23 schreef:
Bedoelt ze niet gewoon Bert Rutten?

Euhhh jaa! Juist Bert Rutten
Owww blondT Blond Ik presteer het iedere keer om die 2 door elkaar te halen

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:38

Insider schreef:
Gelukkig hebben de juryleden er verstand van. Een slecht paard krijgt echt geen percentages boven de 70%
En zoals ik ergens hier op bokt las, juryleden hebben altijd gelijk

Túúrlijk! Schijnheilig Knipoog

Ik geloof in ieder geval geen snars van de laadklep. Beessie heeft ook wel een druk seizoen achter de kiezen. Maar het blijft gewoon zwaar balen!! Voor Edje, voor ons Verdrietig

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:39

Bron: ANP

www.paardensport.nl

Citaat:
De dochter van voormalig olympisch deelneemster Tineke Bartels werd in combinatie met haar jonge paard aanvankelijk door bondscoach Bert Rutten nog te onervaren gevonden.

Ik denk dat diegene van stal deze quote verkeerd opgevat heeft..

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:26

[quote
Ik geloof in ieder geval geen snars van de laadklep. Beessie heeft ook wel een druk seizoen achter de kiezen. Maar het blijft gewoon zwaar balen!! Voor Edje, voor ons Verdrietig[/quote]

Nee tuurlijk niet, Edward en Nicole hadden vast gewoon geen zin om naar Athene te gaan, dat zal het wel zijn En nu hebben ze een goede smoes bedacht, hangen de Clown uit om al hun harde werken zo beloond te krijgen. Dat ik dat niet eerder heb bedacht

Is er eens een keer iemand duidelijk over wat er nu aan de hand is (en mag het ook van de KNHS blijkbaar duidelijk zijn Haha! ) dan is het nog niet goed. Wat kunnen mensen toch akelig zijn!!!!!!!!!!!!!

SPRINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:45

Stom zeg, sneu voor Edward.
Maar wel leuk voor Imke