Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzan1 schreef:als Lingh dat om had gehad, had niemand meer iets geloofd.
Lami schreef:Bij de beelden op NL2 viel me iets meteen op. Het paard had afdruk van de neusriem op z'n hoofd. Kijk maar eens op de foto's van Lovely. Dat roept wel vragen op? Is die knol zo gestoord dat ie alleen aan een stang en trens hoofdstel gestapt kan worden (bij de temperaturen van gister zweten ze al na 10 min. stappen) of was ie gewoon getraind? Ik ben wel gevoelig voor complot theorien. Aan het voetje zelf vind ik niets te zien maar goed dat zegt op zich niks. Ondanks dat ik geen dressuur mens ben vindt ik deze combinatie erg geslaagd en plezierig om in aktie te zien. Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Ik vond trouwens Edward ook wel erg koel in z'n verhaal, weinig gevoel zeg maar. Zal de mediatraining wel wezen die onze topruiters tegenwoordig volgen.
Insider schreef:Gelukkig hebben de juryleden er verstand van. Een slecht paard krijgt echt geen percentages boven de 70%
En zoals ik ergens hier op bokt las, juryleden hebben altijd gelijk
Citaat:De dochter van voormalig olympisch deelneemster Tineke Bartels werd in combinatie met haar jonge paard aanvankelijk door bondscoach Bert Rutten nog te onervaren gevonden.