Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koper schreef:

Deze zegt soms alles, er is geen "normale" emoticon beschikbaar die dit gevoel uitdrukt wat mij betreft...
Ook voor mij als persoon heeft Bokt veel betekend. Hier kwam ik in aanraking met vrijheidsdressuur, ontmoette hele toffe nieuwe mensen en stond ineens met paard in de ring op Horse Event! Ook ben ik via Bokt in contact gekomen met verschillende mensen voor te gekke opdrachten. Jauke heeft ook al regelmatig op de voorpagina gestaan
Ik denk ook echt dat ik zonder Bokt niet gestaan had waar ik nu sta, zowel persoonlijk als zakelijk.

mijn beste vriendin, deels, op Bokt gevonden. Ik spendeer gewoon, ruim!, meer dan de helft van mijn leven al op Bokt, confronterend
Konstantine schreef:Een heel droevig topic, maar voor mij ook iets wat ik nooit zal vergeten: het topic over de zus van Juut. Een tijdje terug zag ik weer zo'n 'gezellig' gelhaardje staan bij een tuincentrum en ik kreeg er spontaan rillingen van. Dat die dingen niet gewoon definitief verboden zijn.
Konstantine schreef:Een heel droevig topic, maar voor mij ook iets wat ik nooit zal vergeten: het topic over de zus van Juut. Een tijdje terug zag ik weer zo'n 'gezellig' gelhaardje staan bij een tuincentrum en ik kreeg er spontaan rillingen van. Dat die dingen niet gewoon definitief verboden zijn.
Arabeskje is nog steeds zn vossige arabische zelf. Arabesk schreef:Bokt heb ik heel veel aan te danken. Allereerst ben ik nog steeds samen met reindu, waarvan ik de cap vond en bokt de eigenaar van het verloren muiltje aan mij koppelde.
En ik heb heel veel leuke vrienden overgehouden aan bokt waar ik nog steeds contact mee heb!!
Oja en mn alter ego wordt dit jaar ook 25Arabeskje is nog steeds zn vossige arabische zelf.
. Arabesk schreef:Bokt heb ik heel veel aan te danken. Allereerst ben ik nog steeds samen met reindu, waarvan ik de cap vond en bokt de eigenaar van het verloren muiltje aan mij koppelde.
En ik heb heel veel leuke vrienden overgehouden aan bokt waar ik nog steeds contact mee heb!!
Oja en mn alter ego wordt dit jaar ook 25Arabeskje is nog steeds zn vossige arabische zelf.

denisesilver schreef:Schiet mij ineens de merrie van Ruitje binnen, die ze destijds kocht omdat die in haar kont beet, maar die helaas ingeslapen moest worden. Ik weet niet meer waarom. En ook een bokker die interessante casusses deelde en toen een drachtige merrie had lopen. Veulentje kreeg ontstekingen in de gewrichten en moest ook ingeslapen worden. De ellende blijft je vaak bij. Zo zal ik over 25 jaar Kabayo, Cheytjuuh en Muronia's merrie en veulen narigheid zeker nog herinneren, en die bokker die haar vriendin/huisgenoot met een hartstilstand vond. Maar ik denk dat het wel tekent voor hoeveel iedereen meeleeft met elkaar. Ik was pas ver na Dorine lid, maar zie in het onderschrift van bokkers haar uitspraken nog regelmatig voorbij komen.
denisesilver schreef:Ja! Stond mij inderdaad nog iets van een connectie met Ayasha van bij. Zij had ook een ruin in training die uit het niets ontplofte. Die heeft ze toen een hartslag monitor omgedaan en daarop zag ze dat zijn hartslag echt ineens omhoog klom. Daar heb ik toen echt veel van geleerd op een andere manier naar paarden en het trainen te kijken.