Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bastiaan02 schreef:nikkel schreef:Om verliezen af te dekken, zou ik persoonlijk de paarden in een veiling brengen. Het op de wei zetten, kost alleen nog maar meer.
Zulke talentvolle paarden raak je best kwijt. En eventueel hebben sponsoren nog de kans een van de paarden aan te schaffen.
MarjanB schreef:Wie zegt dat geld het motief is? Kan toch ook principieel zijn?
Padoertje schreef:Het was toch al langere tijd duidelijk dat de kinderen van overleden meneer Glock centen van de erfenis willen zien en dat de 'sponsoring' vooral iets was dat zijn partner beheerste? Kortom, sponsoring NL eruit, paarden gaan de veiling in , want dat levert wat op en de rest gaat met pensioen. Lijkt me niet iets waarover heel lang gespeculeerd hoeft te worden.
Bonnelover schreef:Padoertje schreef:Het was toch al langere tijd duidelijk dat de kinderen van overleden meneer Glock centen van de erfenis willen zien en dat de 'sponsoring' vooral iets was dat zijn partner beheerste? Kortom, sponsoring NL eruit, paarden gaan de veiling in , want dat levert wat op en de rest gaat met pensioen. Lijkt me niet iets waarover heel lang gespeculeerd hoeft te worden.
Die krijgen toch niks? Alles ging naar zijn, veel jongere, vrouw. Althans dat is wat ik las in de media.
Popstra schreef:Wahaha, die fam is goed voor anderhalf miljard!!!
Denken jullie nu echt dat het om het geld gaat??
Bonnelover schreef:Zonde van deze goede paarden. En dat er een einde aan tijdperk HP vind ik ook niet heel erg. Al reed hij bij de Olympische spelen wel anders dan daarvoor. Wat mij nog steeds verbaasd, of eigenlijk ook niet met de vriendjes politiek, dat Edward als reserve mee mocht naar de Olympische spelen. Sorry, maar al een paar jaar niet meer, veel, gezien op grote wedstrijden en dan hierbij wel mee?? Hoop dat de paarden toch nog wel in de wedstrijdring te zien blijven. En dan wellicht bij andere ruiters, Dinja, Marten??
En dat ze hun mond, moeten houden. Ze weten vast meer. Paar jaar geleden met de veiling van Londen liep Gerco ook met een glimlach rond tijdens de presentatie. Die wist toen ook al meer.
Popstra schreef:Denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken om de financien van de fam.
Die leven hun verdere leven meer dan ruim van enkel de rente.
denisesilver schreef:Popstra schreef:Denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken om de financien van de fam.
Die leven hun verdere leven meer dan ruim van enkel de rente.
Ook bedrijven die miljarden waard zijn willen hun marktpositie behouden. Als het ergens niet binnenkomt, moet er een lek gedicht worden, zodat er niet ook nog geld weglekt.
Dat castreren en op de wei zetten is een gerucht hè mensen.
knollentuin schreef:denisesilver schreef:Ook bedrijven die miljarden waard zijn willen hun marktpositie behouden. Als het ergens niet binnenkomt, moet er een lek gedicht worden, zodat er niet ook nog geld weglekt.
Dat castreren en op de wei zetten is een gerucht hè mensen.
Ik denk dat er een verschil is tussen het bedrijf glock en de familie- als het bedrijf minder draait heeft de familie nog steeds genoeg geld op de bank- als ze het goed gedaan hebben tenminste .die hebben ws geen pijn aan een minder draaiend bedrijf
Benzz schreef:petraaken schreef:IN de wei staan zal wel relatief zijn. Ik vermoed dat ze nog wel wat gereden gaan worden maar misschien niet meer op wedstrijden gaan komen.
Volgens de paardenkrant gaan ze per 1 januari naar Oostenrijk en gaan ze allemaal met pensioen.