Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Ik denk dat veel mensen vallen omdat de kinderen erbij poseren en daar een foto van gemaakt is en online gezet. En eerlijk: Dat vind ik ook wel een beetje ziek.
Dat het een wolf is, daar twijfel ik niet aan. Maar het verhaal omheen.......
Benzz schreef:Ik denk dat veel mensen vallen omdat de kinderen erbij poseren en daar een foto van gemaakt is en online gezet. En eerlijk: Dat vind ik ook wel een beetje ziek.
Elisa2 schreef:Benzz schreef:Ik denk dat veel mensen vallen omdat de kinderen erbij poseren en daar een foto van gemaakt is en online gezet. En eerlijk: Dat vind ik ook wel een beetje ziek.
Ja en denk daar weer een stuk nuchterder over, het is zoals het is. De pony's waren van de kinderen dit is nu hun realiteit. Maar kennelijk is dat te confronterend voor sommige mensen ofzo.
Benzz schreef:Prima dat je die pony aan die kinderen laat zien, maar hun laten poseren om iets voor elkaar te krijgen op facebook en nieuws gaat mij echt te ver.
DuoPenotti schreef:Benzz schreef:Prima dat je die pony aan die kinderen laat zien, maar hun laten poseren om iets voor elkaar te krijgen op facebook en nieuws gaat mij echt te ver.
was jij erbij dat je weet dat ze die 2 lieten poseren?
Op een afstand laten kijken is geen poseren....
En jij hebt het dan zo vaak over polariseren.....
DuoPenotti schreef:Mensen die vallen over de kinderen die op afstand staan zijn van die helikopter ouders...
We kopen ons eten uit het schap en meer kennen we niet van het boeren leven
https://www.facebook.com/share/p/UALBocV1BZDbeQ8b/
spijker op de kop...al weet je nu alweer wie dat niet gaat vinden
Benzz schreef:DuoPenotti schreef:
was jij erbij dat je weet dat ze die 2 lieten poseren?
Op een afstand laten kijken is geen poseren....
En jij hebt het dan zo vaak over polariseren.....
Er staan toch echt twee kindjes op. En daar is door hun toch echt een foto van gemaakt en op FB gezet. Kan er niets anders van maken.
Wranglerbutt schreef:Ik snap werkelijk niet dat mensen die kwetsbare dieren houden in bewezen wolvengebieden, hun dieren onbeschermd buiten laten staanKippen en konijnen bescherm je toch ook tegen vossen, marters en roofvogels? Of 'horen' die roofdieren ook 'niet thuis in ons land'?
Schapen, geiten, ezels, veulens en kalveren komen zo allemaal op het menu van wolven. Als ze een klap stroom krijgen leren ze iig dat vee geen gemakkelijke prooi voor ze is.
Roodvos schreef:Somebody85 schreef:Laat gewoon straks DNA zien. Dan is het toch duidelijk. Ja, we moeten goed kijken wie informatie deelt.
Je vraagt om feiten.
* Je hebt de afgelopen 11 jaar 0,07 bericht per dag geschreven
* Je hebt vandaag in dit topic 24 berichten geschreven
Ik noem dat opvallend.....
MairiMacBran schreef:nikkel schreef:wolf of wolf, het is en blijft een wolf.
Neenee, Iberische wolven komen hier niet voor, dus die foto is HET bewijs dat het allemaal nep is, in scène gezet door de anti-wolvers enzo.
Elisa2 schreef:Voor mij is het vrij duidelijk, wolf liep bij daglicht op het erf..s"morgens vroeg. Aanval was waarschijnlijk in de nacht. Het enige wat ik ook echt niet begrijp is dat iemand pony's in dat gebied s"nachts onbeschermd buiten laat. Maar het was een tijdje rustig hier qua aanvallen vergeleken met vorig jaar winter dus misschien dachten ze dat het wel mee zou vallen?
Dat ze anti wolf zijn is niet zo gek gezien wat hier vorig jaar allemaal gebeurd is.