Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:En dan staat er een lading volk te filmen, vinden dat je een veel te kort lontje hebt doordat je hen de volle laag gaf. Dat komt dat weer bij je werkgever, die bang is dat je ook last kunt krijgen van dat korte lontje in je werkveld en bafff, je baan kwijt.
fransje23 schreef:Degene die het heeft geplaatst zou moeten weten dat doodsbedreigingen het gevolg kunnen zijn.
fransje23 schreef:Beter was aangifte doen, of de persoon aanspreken,
fransje23 schreef:Misschien was de werkgever niet bang voor het korte lontje van de werknemer maar wel voor bedreigingen en een slechte naam. Dat door die bedreigingen de situatie voor de kinderen op school niet veilig zou zijn.
Dat denk ik persoonlijk namelijk eerder.
BeFunny schreef:Hoezo dan? Het was een demonstrant of omstander en helaas staat niet iedereen daarbij stil en al helemaal geen tiener bijv. Ik weet niet wat voor iemand dat heeft geplaatst maar bij een demonstrant bij zo'n vossenjacht heb ik niet het beeld van iemand die dat zou kunnen bedenken voor ogen. Als die zo goed kon denken had hij/zij daar in de eerste plaats waarschijnlijk niet staan demonstreren.
BeFunny schreef:fransje23 schreef:Misschien was de werkgever niet bang voor het korte lontje van de werknemer maar wel voor bedreigingen en een slechte naam. Dat door die bedreigingen de situatie voor de kinderen op school niet veilig zou zijn.
Dat denk ik persoonlijk namelijk eerder.
Ik denk dat dat schoolhoofd gewoon heeft gedacht aan het gedoe wat dit met zich mee brengt. De leerlingen en hun ouders zien ook de juf zo op internet hè.