Vrouw die pony mishandelde, zegt dat haar leven is verpest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Vrouw die pony mishandelde, zegt dat haar leven is verpest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 18:50

Inderdaad en iets wat mensen zelf moeten willen leren uit liefde voor degenen om hen heen, om die niet pijn te doen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:43

Rocamor schreef:
En dan staat er een lading volk te filmen, vinden dat je een veel te kort lontje hebt doordat je hen de volle laag gaf. Dat komt dat weer bij je werkgever, die bang is dat je ook last kunt krijgen van dat korte lontje in je werkveld en bafff, je baan kwijt.

Misschien was de werkgever niet bang voor het korte lontje van de werknemer maar wel voor bedreigingen en een slechte naam. Dat door die bedreigingen de situatie voor de kinderen op school niet veilig zou zijn.
Dat denk ik persoonlijk namelijk eerder.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:46

Het bewust plaatsen van dit filmpje op social media is een publieke veroordeling. Degene die het heeft geplaatst zou moeten weten dat doodsbedreigingen het gevolg kunnen zijn.

Beter was aangifte doen, of de persoon aanspreken, maar dat pleit minder voor hun eigen zaak.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:05

fransje23 schreef:
Degene die het heeft geplaatst zou moeten weten dat doodsbedreigingen het gevolg kunnen zijn.

Hoezo dan? Het was een demonstrant of omstander en helaas staat niet iedereen daarbij stil en al helemaal geen tiener bijv. Ik weet niet wat voor iemand dat heeft geplaatst maar bij een demonstrant bij zo'n vossenjacht heb ik niet het beeld van iemand die dat zou kunnen bedenken voor ogen. Als die zo goed kon denken had hij/zij daar in de eerste plaats waarschijnlijk niet staan demonstreren.

fransje23 schreef:
Beter was aangifte doen, of de persoon aanspreken,

Zeker daar was iedereen het al over eens. Maar dat is helaas niet gebeurd.

fransje23 schreef:
Misschien was de werkgever niet bang voor het korte lontje van de werknemer maar wel voor bedreigingen en een slechte naam. Dat door die bedreigingen de situatie voor de kinderen op school niet veilig zou zijn.

Ik denk dat dat schoolhoofd gewoon heeft gedacht aan het gedoe wat dit met zich mee brengt. De leerlingen en hun ouders zien ook de juf zo op internet hè.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:23

BeFunny schreef:
Hoezo dan? Het was een demonstrant of omstander en helaas staat niet iedereen daarbij stil en al helemaal geen tiener bijv. Ik weet niet wat voor iemand dat heeft geplaatst maar bij een demonstrant bij zo'n vossenjacht heb ik niet het beeld van iemand die dat zou kunnen bedenken voor ogen. Als die zo goed kon denken had hij/zij daar in de eerste plaats waarschijnlijk niet staan demonstreren.

De hunt sabs zijn fanatiek en een grote goed georganiseerde groep. Geen groepje bakvissen die daar toevallig staan.

BeFunny schreef:
fransje23 schreef:

Ik denk dat dat schoolhoofd gewoon heeft gedacht aan het gedoe wat dit met zich mee brengt. De leerlingen en hun ouders zien ook de juf zo op internet hè.

Kan ook maar ook dat heeft niet meteen een link naar een kort lontje.
Dan hadden ouders waarschijnlijk al eerder aan de bel getrokken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:25

Hoezo. Dat filmpje blijft nog wel even op internet en leerlingen komen en gaan. En wie zegt dat ouders niet eerder aan de bel hebben getrokken? Misschien is er wel reuring geweest op de school. Dat weten we toch helemaal niet.

Ontslag omwille van dit is onzin.
Maar de gevolgen hiervan hebben daar waarschijnlijk wel toe geleid.
Daarom zouden mensen echt beter moeten na denken voor ze iets plaatsen en zou het makkelijker mogelijk moeten zijn om iets te laten verwijderen.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 01-09-23 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:26

Even om de sfeer weer te geven tussen hunters en hunt sabs

Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 08:46

Ik heb weleens wat gezien over de hunters en de demonstranten..gaat er inderdaad niet bepaald zachtzinnig aan toe tussen die groepen. De demonstranten kunnen ook echt ver gaan..

Blijf er wel bij dat ze met dit gedrag precies kregen wat ze wilden, een extra reden om te gebruiken om de jachten te verbieden en imo niet eens onterecht.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 11:25

Dat dus. Ik vind de die dierenactivisten echt vreselijke mensen vaak, maar ze hebben gewoon wel een punt. Het is ook aan de paardenwereld zelf om die dingen aan te pakken, en anders krijg je trial by media. Wat hier dus gebeurd is.

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:47

fransje23 schreef:
Even om de sfeer weer te geven tussen hunters en hunt sabs

[ [url=m/x5H5nU.png]Afbeelding[/url] ]

Ja, het is erg gezellig. Ook in Nederland, overigens.