Het doorgeefstokje van augustus: DuoPenotti

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:24

Echwel schreef:
Door gevallen als Duleilitha ben ik toch erg alert geworden op bokkers die niet de waarheid vertellen.
Meest aangegrepen daarin is dat ze als nepmens op de crematie van Fen is geweest en ook in live zich anders voordeed

Ja de schaatser met kanker :')

Ja precies en waarschijnlijk zelfs het gastenboek getekend onder een valse naam ( Sita ) ... echt zo bizar, dat ik er nog wel eens aan denk.. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:36

kimmie261 schreef:
Echwel schreef:
Door gevallen als Duleilitha ben ik toch erg alert geworden op bokkers die niet de waarheid vertellen.
Meest aangegrepen daarin is dat ze als nepmens op de crematie van Fen is geweest en ook in live zich anders voordeed

Ja de schaatser met kanker :')

Ja precies en waarschijnlijk zelfs het gastenboek getekend onder een valse naam ( Sita ) ... echt zo bizar, dat ik er nog wel eens aan denk.. :+

1 ding is zeker
Dan gaat het met zo iemand ook echt geestelijk niet goed... anders doe je zoiets niet.
Hopelijk gaat het nu wel beter met haar :j

Tancreda4

Re: Het doorgeefstokje van augustus: DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:38

Wat een bizarre verhalen dit... ik word er heel nieuwsgierig van moet ik zeggen := Alles is mij ontgaan volgens mij. Of weer vergeten :+

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:47

Ik heb ook een heleboel niet meegekregen merk ik. Suleilitha? Echt geen idee, het zegt me niets. Ook Miep heb ik niet echt meegekregen. Blijkbaar toch niet zo actief in die tijd.

Bij Sjuim heb ik jaren op stal gestaan. Super geregeld daar, maar woon in een andere omgeving.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:53

Vanwege stoppen met paarden ben ik voornamelijk aan het meelezen.
Maar al lang lid.
Dus bewegende Kawa herken ik zeker!
Je had en hebt altijd goede en interessante bijdragen!

Om terug te gaan naar wat jaren terug..
Aqua8horse denk ik dan ook aan :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:55

DuoPenotti schreef:
1 ding is zeker
Dan gaat het met zo iemand ook echt geestelijk niet goed... anders doe je zoiets niet.
Hopelijk gaat het nu wel beter met haar :j

Mee eens.
Iemand doet dit niet voor de lol, dit is een symptoom van iets anders. En dan kun je zo iemand alleen maar sterkte toewensen. Ik hoop ook dat t haar goed gaat.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:55

Dank voor deze herinnering Woestein, nu zie ik dat ook weer voor me :))

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 12:01

oh ja Aqua8horse
Heeft ze eigenlijk wel ooit iets van revalidatie met water opgezet? Of waren dat ook alleen maar mooie dromen?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 12:29

Zie ook namen voorbij komen van oude blokkers met wie ik wel eens ehhh.... dingetjes gehad heb. Sta dan eigenlijk ook niet vreemd te kijken van al die verhalen hier.... :o
Er staat mij nog wel een en ander bij, maar ik merk ook hoe dingen vervaagd zijn.

Wel heftig, dat sommige bokkers hier een soort dubbelleven zijn gaan leiden. Maar goed, dat zal ongetwijfeld ergens vandaan zijn gekomen, uit hun dagelijkse bestaan. Dat kan niet anders. Daarbij was internet nog relatief nieuw ook.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 12:44

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 12:49

Die verhalen zijn denk ik ook langs mij heen gegaan. Kan iemand mij PB’en waar dat over ging? De naam Suleilitha ken ik wel, maar ik heb niks meegekregen van een onwaar verhaal?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:13

Suzanne F. schreef:
Die verhalen zijn denk ik ook langs mij heen gegaan. Kan iemand mij PB’en waar dat over ging? De naam Suleilitha ken ik wel, maar ik heb niks meegekregen van een onwaar verhaal?

In mijn speurtocht kwam ik vooral tegen dat de boel flink is opgeruimd. Dus ik denk ook niet dat het de bedoeling is om dat verhaal weer volledig op te gaan rakelen. (hoewel ik ook nieuwsgierig ben :+ )

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:16

Geschiedenis les van en over Bokt. Ik ben al een kg aangekomen van al die popcorn. _O- :=
Allemaal stoute meisjes en meiden of zelf een beetje koekoek := _O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:19

pien_2010 schreef:
Geschiedenis les van en over Bokt. Ik ben al een kg aangekomen van al die popcorn. _O- :=
Allemaal stoute meisjes en meiden of zelf een beetje koekoek := _O-

Heerlijk he Pien? Ik volg ook vol nieuwsgierigheid. Zie een hoop bekende namen voorbij komen maar de waarom’s van de ban ken ik dan ook weer niet. Voor mij lijken ze gewoon met stille trom verdwenen

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:27

Inderdaad, ik zie ook bekende namen voorbij komen maar verder zegt het me weinig, komt denk ik ook dat ik toen nog werkte en niet zo actief op Bokt was.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:31

Wat een soapseries allemaal zeg! Ook allemaal langs mij heen gegaan.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:32

Winged schreef:
Suzanne F. schreef:

In mijn speurtocht kwam ik vooral tegen dat de boel flink is opgeruimd. Dus ik denk ook niet dat het de bedoeling is om dat verhaal weer volledig op te gaan rakelen. (hoewel ik ook nieuwsgierig ben :+ )

Korte samenvatting mag toch wel? Zo niet dan zie ik het wel verdwijnen. Maar het meeste staat hier nu al in flarden.

Verbeter mij gerust,
Ze noemde zich Sita Windekind.
Deelde haar paarden avonturen met o.a. een vervelend paard die zelfs haar man/vriend een gebroken been had geslagen.
Later kreeg haar man ook nog eens kanker.
Ging naar boktmeetings en stelde zich daar voor als sita. Voerde telefoongesprekken onder die naam.
En ging zoals je hier een stukje eerder kon lezen zelfs naar een begrafenis.

Later bleek daar dus van al dat alles niets waar te zijn.
haar naam was compleet anders, had geen vriend. Die man bestond overigens wel, maar wist niets van haar verhalen af en die had gelukkig ook geen kanker.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:36

Fitzroy schreef:
Ik heb ook een heleboel niet meegekregen merk ik. Suleilitha? Echt geen idee, het zegt me niets. Ook Miep heb ik niet echt meegekregen. Blijkbaar toch niet zo actief in die tijd.

Haha ja, ik zit ook diep in mijn geheugen te graven maar daar kan ik me ook niks meer van herinneren, al komt de naam me wel bekend voor.

Wel kort geleden nog een zielig verhaal gelezen van een bokker, een auto ongeluk dacht ik? Wat ook verzonnen bleek te zijn :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:37

De namen ken ik allemaal wel maar denk dat ik door mijn CVA best veel dingen vergeten ben.
Nu het weer zo benoemd wordt allemaal vallen er steeds meer kwartjes. (ja uit dat tijdperk stam ik nog)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:40

8nnemiek schreef:
Wel kort geleden nog een zielig verhaal gelezen van een bokker, een auto ongeluk dacht ik? Wat ook verzonnen bleek te zijn :=

Bedoel je dat verhaal met die broer die zgn met drugs op zichzelf had doodgereden en waar niets van te vinden was op internet?
Ik heb niet mee gekregen dat dat idd verzonnen was.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:42

Nou, ik ken ze nog wel en met al die herinneringen, krijg ik de beelden ook weer.... :7
Wauw.... Best erg, als ik dit allemaal zo lees.

Maar RK en KiWiKo, ondanks dat we vaak van mening verschilden, had ik ze nog een paar jaar als hyvesvrienden en dat was prima en leuk. Respectvol ook.

Dus DP, gezellig je weer terug te zien, haha....

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:46

Zo, ik heb even een paar pagina's bij gelezen.
En dacht wuuuut bij sommige verhalen. Maar dat maakt dit wel een vermakelijk toppic.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:51

Mando schreef:
De namen ken ik allemaal wel maar denk dat ik door mijn CVA best veel dingen vergeten ben.
Nu het weer zo benoemd wordt allemaal vallen er steeds meer kwartjes. (ja uit dat tijdperk stam ik nog)

ja heb ook al wat pbs gehad, anders was de samenvatting niet heel veel meer geweest :D

Twiggy2008 schreef:
Nou, ik ken ze nog wel en met al die herinneringen, krijg ik de beelden ook weer.... :7
Wauw.... Best erg, als ik dit allemaal zo lees.

Maar RK en KiWiKo, ondanks dat we vaak van mening verschilden, had ik ze nog een paar jaar als hyvesvrienden en dat was prima en leuk. Respectvol ook.

Dus DP, gezellig je weer terug te zien, haha....

Wij hebben inderdaad heel wat gesteggeld, maar hadden bij wijze van ook gezellig op een terras lol kunnen hebben samen. :D

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:52

Fitzroy schreef:
8nnemiek schreef:

Bedoel je dat verhaal met die broer die zgn met drugs op zichzelf had doodgereden en waar niets van te vinden was op internet?

Oh ja, die ja. Of het verzonnen was, geen idee. Dat het een vreemd verhaal was, dat zeker.

Maar ook een dame die aangaf van een paard te zijn gevallen, maar die bleek (gaf ze later zelf toe) dat ze een poging gedaan had en daar de verwondingen aan overgehouden had.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 13:52

Fitzroy schreef:
8nnemiek schreef:

Volgens mij was dat het topic ja.
Ze zou bewijs naar een mod sturen, dan zou het topic weer open gaan, en daarna nooit meer iets van gehoord. Ik meen ook dat de account helemaal weg was even later, maar dat weet ik niet meer zeker.