Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Je maakt het persoonlijk. Jij kent anderen ook niet.
Ik ben niet de enige die uitwijkt en reageer daarop.
En ik schrijf echt nergens dat jij of goede trainers het niet goed doen of geen reden hebben om proppen te gebruiken. Maar het is wel vaak symptoombestrijding.
Je kan ook niet altijd, overal alles voorkomen.
Op de veluwe kwamen weleens heli's heeeeeeeeel laag over. Tja, daar moeten ze dan toch aan wennen. Kan moeilijk de heli's wegsturen.
En natuurlijk is er veel commentaar. Door bokt en social media verspreiden beelden zich makkelijker en is info ook meer beschikbaar. Je kan niet verwachten dat mensen daar geen ( soms wel, soms geen onderbouwde ) mening over hebben.
Ik lees vaak dezelfde dooddoeners. Mensen moeten zelf presteren, mogen niks zeggen etc. Maar juist dan krijg je meer afstand tot elkaar en zal de sport, ongeacht welke sneller in elkaar storten.
En een lintje of bekende naam zegt echt helemaal niks, ook al willen mensen daar zich achter verschuilen.
Het gaat zoals hier om beeld en tekst en uitleg. En prima dat de draverij daar zelf een mening over heeft, maar anderen mogen daar ook iets van vinden, OOK als dat een andere mening is.
Veel bokkers zitten op hun handen en zeggen maar niks, omdat steeds weer blijkt dat een discussie nutteloos blijkt.