Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Dan is mijn vraag...
Wat bedoelen ze dag eigenlijk met vakantie stalling?
Dat ze het paard daar verzorgen en jij lekker in het buitenland bruin bakken??
Of, dat je daar met je paard komt, om in die omgeving te rijden en eventueel gebruik maken van faciliteiten??
Voor beide vind ik het erg prijzig...
AmyJamess schreef:maralyn schreef:Dan is mijn vraag...
Wat bedoelen ze dag eigenlijk met vakantie stalling?
Dat ze het paard daar verzorgen en jij lekker in het buitenland bruin bakken??
Of, dat je daar met je paard komt, om in die omgeving te rijden en eventueel gebruik maken van faciliteiten??
Voor beide vind ik het erg prijzig...
Ik gok dat eerste. Tenminste ik ga er van uit dat bij de B&B prijs de stalling inbegrepen is?
Edit: maar is dus niet echt duidelijk aangegeven inderdaad.
Paardenfann4 schreef:Misschien hebben ze voor de stalling en B&B wel een aparte BV opgericht. Ik vind het zelf erg jammer dat elke vorm van, maar iets van kritiek of een vraag direct verwijderd wordt. Als je meld dat cushing toch echt wel wat meer inhoudt dan alleen op de suikers letten, dan is het bericht direct foetsie. Dit is naar mijn idee misleiding, iemand die zich er niet in verdiept heeft geen idee wat die ziekte inhoud en zit voor 3500 (of 4500) met een ziek paard opgescheept. Dan ben je als organisatie voor zielige paarden niet echt goed bezig.
Paardenfann4 schreef:Misschien hebben ze voor de stalling en B&B wel een aparte BV opgericht. Ik vind het zelf erg jammer dat elke vorm van, maar iets van kritiek of een vraag direct verwijderd wordt. Als je meld dat cushing toch echt wel wat meer inhoudt dan alleen op de suikers letten, dan is het bericht direct foetsie. Dit is naar mijn idee misleiding, iemand die zich er niet in verdiept heeft geen idee wat die ziekte inhoud en zit voor 3500 (of 4500) met een ziek paard opgescheept. Dan ben je als organisatie voor zielige paarden niet echt goed bezig.
anjali schreef:Paardenfann4 schreef:Misschien hebben ze voor de stalling en B&B wel een aparte BV opgericht. Ik vind het zelf erg jammer dat elke vorm van, maar iets van kritiek of een vraag direct verwijderd wordt. Als je meld dat cushing toch echt wel wat meer inhoudt dan alleen op de suikers letten, dan is het bericht direct foetsie. Dit is naar mijn idee misleiding, iemand die zich er niet in verdiept heeft geen idee wat die ziekte inhoud en zit voor 3500 (of 4500) met een ziek paard opgescheept. Dan ben je als organisatie voor zielige paarden niet echt goed bezig.
Cushing is inderdaad een ernstige ongeneeslijke ziekte.Met Prascend zijn de symptomen soms te onderdrukken.Dat is een heel duur middel met mogelijke bijwerkingen.Als een paard deze ziekte heeft dan kun je er niet veel geld meer voor vragen.
kiki1976 schreef:Paardenfann4 schreef:Misschien hebben ze voor de stalling en B&B wel een aparte BV opgericht. Ik vind het zelf erg jammer dat elke vorm van, maar iets van kritiek of een vraag direct verwijderd wordt. Als je meld dat cushing toch echt wel wat meer inhoudt dan alleen op de suikers letten, dan is het bericht direct foetsie. Dit is naar mijn idee misleiding, iemand die zich er niet in verdiept heeft geen idee wat die ziekte inhoud en zit voor 3500 (of 4500) met een ziek paard opgescheept. Dan ben je als organisatie voor zielige paarden niet echt goed bezig.
Zou kunnen natuurijk. In het bericht op fb stond dat de opbrengst naar PZB zou gaan
DuoPenotti schreef:3500 voor een ppid paard.
Die aangepast voer, goed weide management, vaak wel regendekens, dure medicijnen, vaak ouder is.
Dat is echt schandalig duur.
Daar mag echt niet te licht naar gekeken worden.
Ik denk dat men blij moet zijn een plek daarvoor te vinden waar men weet wat ze doen. Ipv zoveel geld er voor krijgen.