Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Brainless schreef:
Zo werkt de dierenbescherming niet, die komen juist onverwacht langs.
Maar je hebt daar 14 jaar gestaan, je staat nu 3 jaar op je nieuwe plekje en je bent nu 26?
Volgens mij heeft deze gebruiker een (licht) verstandelijke beperking, dus misschien alles en manier van schrijven een beetje in perspectief zienNiet vervelend bedoeld! Maar om rekening mee te houden.
Lalahorse schreef:Ik weet niet maar ik zit al 17 jaar in het paarden vak ..ik heb al 17 jaat een eigen pony
Waar ik mee men
En ik kan presies.zien waarneer ze bang boos blij of chagerinnig is . Dus je gaat mij niet deles lezen ..maar goed im ben er wel klaar mee dat mensen hier zo haat hebbem naar de mede mens
.er zijn vele erger mishandelingen van paarden in nl end aar wods niets mee gedaan en dan ineenkeer dit slaat nergens op
Doei
Lalahorse schreef:Heb alle video s gezien van hun . Behalve tiktok wand dat heb ik niet . Ik zie echt alleen maar dat ze op de grond slaan en niet de paarden zelf . Ook die reaties onde die insta post walgelijk gedrag
Oke ze.zijn niet de beste trainers . Maar om dan zo tekeer te gaan onder hun foto s en videos op insta vind ik niet oke ..zpu zou je zelf ook niet behandelt worden .
Ook die video van dat die stevige vrouw op het paard rijd word flink uitgescholden voor vet zeug en dik zak ..terwijl je niet eens weet hoe veel ze weegt . Als ze 80 kilo weegt dan mag ze gerust paarden rijden
Vanaf een scherm kun je niet zeggen dat iemamd te zwaar is omdst je het gewixhr gewoon niet eens weet
Dreamboy schreef:Lalahorse als jij deze manier van trainen goed praat, dan wil ik niet weten hoe jij je pony traint. Maar goed, de dames zullen vast niet alleen op basis van hun manier van trainen opgepakt zijn. Er zal vast meer aan de hand zijn.
Lalahorse schreef:Dreamboy schreef:Lalahorse als jij deze manier van trainen goed praat, dan wil ik niet weten hoe jij je pony traint. Maar goed, de dames zullen vast niet alleen op basis van hun manier van trainen opgepakt zijn. Er zal vast meer aan de hand zijn.
ik train men paarden op een goede manier , zonder zweep gebruik alleen voor verlenging van mena rm
Lalahorse schreef:Dreamboy schreef:Lalahorse als jij deze manier van trainen goed praat, dan wil ik niet weten hoe jij je pony traint. Maar goed, de dames zullen vast niet alleen op basis van hun manier van trainen opgepakt zijn. Er zal vast meer aan de hand zijn.
ik train men paarden op een goede manier , zonder zweep gebruik alleen voor verlenging van mena rm
Jessix schreef:Nou laten we niet proberen om Lalahorse te overtuigen van iets waar ze duidelijk niet voor openstaat. Het topic gaat nu bijna over hem/haar i.p.v. de dames in kwestie.
pateeke schreef:Laat gewoon gaan, ze heeft een track record van dit soort onzin spuien, het heeft 0 zin om erop in te gaan. Negeren is het beste. (Niet alleen jij, ook anderen die erop in blijven gaan.Lalahorse schreef:Oke de training metode is niet goed . Maar als je naar de dieren zelf ziet zien ze er wel goed verzorgt uit . Dus aan de verozrging en de omgeving licht het niet
Mensen reageren ook niet op hoe ze eruit zien, maar op de trainingsmethode die gebruikt wordt. Dààr hebben andere bakkers moeite mee. En eigenlijk zeg je dan toch hetzelfde, nl. dat de trainingsmethode niet de juiste is?
Het is niet omdat er geen lichamelijk waar te nemen sporen zijn bij de dieren dat het niet kan gaan om een ernstige situatie.
Lalahorse schreef:Jessix schreef:Nou laten we niet proberen om Lalahorse te overtuigen van iets waar ze duidelijk niet voor openstaat. Het topic gaat nu bijna over hem/haar i.p.v. de dames in kwestie.
Ik snap heus wel waarom ze opgepakt zijn hoor
Alleen heb ik het iedee dat men mij verhaal niet begrijpt
Ik heb ook geen overtuigingen nodig omdat ik de beelden op yt insta en fb gezien heb ..het valt me op dat alles op insta het zelfde is als op fb
Dus meer bewijs heb ik niet nodig .
Maar goed ik stap vanaf nu netjes uit dit topic .