Ook hebben we een tijdje de toppaarden en wat jonger spul van Stephex (o.a. Halifax van t Kluizebos en Tobago Z) op stal gehad (ze kwamen vakantie vieren aan zee

Maar misschien wordt er wat anders bedoeld?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:tja, ik denk altijd dat als de dressuurkanonnen van o.a. Carl Hester en Charlotte Dujardin de wei in kunnen en gewoon op buitenrit kunnen, dat dit met het gemiddelde Nederlandse dressuurpaard ook wel kan.
De filmpjes van Carl die thuis aan het trainen is terwijl de pauwen en kippen door de baan lopen kan ik altijd wel waarderen
Spenk schreef:Kinke schreef:tja, ik denk altijd dat als de dressuurkanonnen van o.a. Carl Hester en Charlotte Dujardin de wei in kunnen en gewoon op buitenrit kunnen, dat dit met het gemiddelde Nederlandse dressuurpaard ook wel kan.
De filmpjes van Carl die thuis aan het trainen is terwijl de pauwen en kippen door de baan lopen kan ik altijd wel waarderen
Dit dus ja
fransje23 schreef:Het is ook zo bijzonder dat veel paarden tot 2,5 a 3 jaar gewoon in een kudde kunnen staan maar een jaar later zou dat ineens onmogelijk zijn