7ofhearts schreef:Vind de pony er minder beroerd uitzien als dat hij was. De man zal echt wel verstand van paarden hebben, maar er gaan meer wegen naar Rome. Halsstarrig vast houden aan de paardenverzorging van 60 jaar geleden is niet de oplossing. En ja, dat vraagt om aanpassingen en omdenken, en eens vaker de portemonnee trekken als het gaat om spullen voor de pony, maar mag het??!
Dit kun je toch helemaal niet verwachten van iemand?
Dat jij en ik er misschien anders in staan kan.
Maar de pony heeft geen kapotte huid van verstikkende vacht, dus was zo erg niet dat het geschoren moest worden.
Zijn hoeven zien er niet fijn uit, maar wij weten niet waarom en hoe vaak de smid komt. De zogenaamde redders hebben het in ieder geval ook niet opgelost.
Het alleen staan is ook niet mijn ding, maar als de "redders" alle alleenstaande paarsachtige gaan jatten hebben ze ontzettend veel land en stallen nodig deze op te vangen.
Ze kunnen misschien wel op een nette manier daarvoor actie voeren.
Daarnaast wil ik wel eens weten hoe deze "redders" hun eigen paarden hebben staan. Voor hetzelfde geld staan ze daar 23/7 in een stal, mooi geschoren met dekentje. Wat helaas nog altijd veel mensen goed keuren.