AfricanLady schreef:Is gewoon fake xD 1 april haha
Maar dan zitten al die mensen "die het wel zien" allemaal in het complot?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:De enquête is écht bedoeld om gewoon zoveel mogelijk input te krijgen over wie onze gebruikers zijn. Op die manier kunnen we Flarum gaan inzetten zodat die voor iedereen fijn (en leuk!) is om te gebruiken
Marjo schreef:Nou dat geeft voor ons wel een beeld of je dan bijvoorbeeld veel op je mobiel bokt, of dat je wel met laptop ook in bed zit.
Ik heb bijvoorbeeld een ontzettend luxe bed dat ik omhoog kan zetten waardoor ik gemakkelijk met mijn laptop in bed kan Bokken. Maar anderen zullen dat niet hebben en zullen dus liever voor het slapen gaan mobiel bokken.
Daar kan echt veel informatie uitgehaald worden
SpeechLess schreef:Marjo schreef:De enquête is écht bedoeld om gewoon zoveel mogelijk input te krijgen over wie onze gebruikers zijn. Op die manier kunnen we Flarum gaan inzetten zodat die voor iedereen fijn (en leuk!) is om te gebruikenMarjo schreef:Nou dat geeft voor ons wel een beeld of je dan bijvoorbeeld veel op je mobiel bokt, of dat je wel met laptop ook in bed zit.
Ik heb bijvoorbeeld een ontzettend luxe bed dat ik omhoog kan zetten waardoor ik gemakkelijk met mijn laptop in bed kan Bokken. Maar anderen zullen dat niet hebben en zullen dus liever voor het slapen gaan mobiel bokken.
Daar kan echt veel informatie uitgehaald worden
Ik ga echt stuk om hoe je deze enquête verdedigd