Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Die man spoort niet nee. Seks met dieren, ik vind het niet normaal laat ik dat voorop stellen. Ik keur het ook af.
Eerder gaf iemand een voorbeeld van een merrie die na zoiets een gedragsverandering liet zien.
Niet tof natuurlijk.
Maar laten we realistisch zijn, hoeveel topics worden hier wel niet geopend met paarden die staakgedrag tonen, agressief zijn geworden, steigeren, bokken, aan de kletter gaan, enzovoort.
En hoe komt dat? Omdat wij als mens er met onze dikke kont zo nodig op moeten zitten. Voor ons eigen plezier.
Dat keuren we wel goed, terwijl een paard er ook niet om gevraagd heeft en dit gedrag waarschijnlijk nooit zou hebben getoond als er geen zadel op werd gegooid.
Jildau schreef:Maar de mensen die dit echt verschrikkelijk vinden voor het paard. In welke mate en hoe lijdt het paard in zo'n geval volgens jullie?
daniweerd schreef:Dromertje2....als er een boel geweld bij komt kijken tijdens de verkrachting bij de merrie dan is het logisch dat ze een trauma krijgt maar van zo´n klein mensen piemeltje merkt ze toch niks.....nogmaals ik keur het niet goed maar hypothetisch gezien
DezeNaam schreef:Als je na 10 pagina's nog niet door hebt dat de (meeste) mensen seks met dieren niet goedkeuren...